کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ایام نوروز صورت گرفت:

بازدید 300 هزار نفر از نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه (س)

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1392 ساعت 12:26

قم نیوز: مسئول نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) از بازدید بیش از 300 هزار نفر از نمایشگاه نوروزی آستان مقدس قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام محسن عزیزی گفت: نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با ۴۲ غرفه از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری در معرض دید همگان قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه بخش ارائه محصولات فرهنگی و متبرکات، گزارشی از فعالیت‌های واحد‌ها و بخش‌های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه (س)، خدمات ارائه شده به زائران کریمه اهل بیت و اهتمام به موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی گفت: استقبال چشم‌گیری از این نمایشگاه صورت پذیرفت.

مسئول نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های من و اجتماع، خانواده، وجدان کاری، کرامت زن، تفریح سالم، از حرف تا عمل، کودک و ترافیک، ارتش سایبری، مصرف گرایی، چرا دروغ، تجارت بیمار، فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق افراد برپا شد.

وی افزود: در بخش فرهنگی به طور اختصاصی محصولات صوتی و تصویری مذهبی شامل لوح‌های فشرده قرآنی، اسلامی، سخنرانی، موبایل اسلامی، کودکانه، مداحی، بازی‌های فکری، آموزشی، کمک درسی، نرم افزارهای اندروید اسلامی، ترتیل، ترجمه گویا، حفظ، تفسیر، وهابیت شناسی، تواشیح و محصولات متعدد در ارتباط با امام زمان (عج) عرضه شد.

مسئول نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: این نمایشگاه موضوعات ارائه شده را به زبانی قابل فهم برای همه سنین و اقشار جامعه بیان کرد.

انتهای پیام/119/


کد مطلب: 13186

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13186/بازدید-300-هزار-نفر-نمایشگاه-نوروزی-آستان-حضرت-معصومه-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir