دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 13228
دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست جریان‌شناسی انتخابات خبر داد:

حداد، جلیلی و زاکانی 3 گزینه ایثارگران برای انتخابات هستند

قم نيوز : قم نیوز: دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و آقایان جلیلی، زاکانی و حداد عادل را برای ریاست جمهوری پیشنهاد داده است.
حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران، نوروز92
حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حسین فدایی در نشست بررسی حضور اصولگرایان و جریان‌شناسی انتخابات ۹۲ که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از طلاب مبنی بر مصادیق کاندیدای اصلح اظهار کرد: باید ابتدا مبانی انتخاب فرد اصلح را به درستی شناخت و تعریف صحیحی از آن ارائه کرد.

وی افزود: هر فرد باید در هنگام انتخابات فکر چهار یا هشت سال آینده را بکند و با تکیه بر رهنمودهای رهبری، شخص اصلح را با قصد قربت بشناسد و به او رأی دهد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه پس از شناخت اصلح از راه صحیح باید برای پیروزی او هم تلاش کرد گفت: این امر سبب می‌شود انسان در ادامه دچار پشیمانی نشود.

وی در پاسخ به سوال دیگری که در ارتباط با تفکرات اصولگرایی و تطابق برخی از آنها با اندیشه‌های دولت سازندگی عنوان داشت: ممکن است در میان برخی سیاسیون مطرح کشور روحیه‌ای از التقاط به صورت نقطه‌ای وجود داشته باشد؛ شناخت اینکه این افراد نظریه‌پرداز هستند یا اینکه دیدگاه‌های نقطه‌ای آنها از روی ایمان و باور سکولاریشان برخاسته یا اینکه ناآگاه هستند اهمیت زیادی دارد.

فدایی خاطرنشان کرد: برخی افراد به دیدگاه‌های لیبرالی ایمان دارند؛ نمونه این افراد آقای خاتمی است اما بعضی دیگر اینگونه نیستند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه همه اقشار باید صحنه را طوری طراحی کنند که به نفع جبهه حق باشد گفت: این امر باید سرلوحه برنامه‌های همه اقشار در برخورد با انتخابات باشد.

سوال دیگری که از فدایی شد در ارتباط با نقش متقابل مجلس و دولت در اداره کشور بود که وی در پاسخ بیان داشت: واقعیت این است که قوه مجریه دارای اختیارات فراوانی است؛ مدیریت نظام مالی و بانکی، عزل و نصب‌های مراکز اقتصادی و قراردادهای خارجی در اختیار دولت بوده و این قوه نباید اجازه بروز تخلف و اختلاس را بدهد در حالیکه مشاهده می‌کنیم فساد در همین حوزه‌ها روی داده است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران افزود: سوال اساسی اینجاست که اگر نظام اقتصادی دارای اشکال است چه کسی باید آن را حل کند؟ دولت باید روش‌‌ها را اصلاح کرده و از بروز تخلف جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد سمت‌های مدیریتی در شرکت‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری یا بانک‌ها دارند گفت: در قانون آمده است افراد باید رشته تخصصی مرتبط با شغل خود داشته باشند در حالیکه این امر در دولت اتفاق نیفتاده و مجموعه این اشتباهات اشکالات بزرگ را در کشور به وجود آورده است.

فدایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نظر شخصی خود در ارتباط با کاندیداتوری برخی افراد در انتخابات عنوان داشت: فعلا در مورد مصداق‌ها صحبتی نمی‌کنم و این کار را در فضای انتخابات انجام خواهم داد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی بیان کرد: نمی‌توان با دستمال چرک آینه را پاک کرد و به همین ترتیب برای مبارزه با اختلاس باید پشتوانه اجرایی قوی داشت و ساز و کار لازم را به کار بست؛ نمی‌توان گفت هر کس با ما نیست بر ماست بلکه به کارگیری نیروهای کارآمد حتی اگر بر ما باشند لازم است.

وی در پاسخ به سوال دیگری که در خصوص کاندیداهای مورد نظر جمعیت ایثارگران صورت گرفت، گفت: جمعیت ایثارگران بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و آقایان جلیلی، زاکانی و حداد عادل را برای ریاست جمهوری پیشنهاد داده است.

فدایی در ادامه به ماموریت همسر دکتر فاطمی در ایران اشاره و اظهار کرد: ماموریت این زن ایجاد ارتباط خانوادگی با برخی افراد بود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با اشاره به مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ خاطرنشان کرد: رئیس جمهور عملا خود را از این صحنه کنار کشیده یا در مسئله بیداری اسلامی و سوریه، عدم میدان‌داری و ورود به صحنه، وضعیت کاملا روشن است.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcfc0dy.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما