سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 13261
حجت الاسلام بنایی:

نامزد ریاست جمهوری باید دارای کارنامه عملیاتی باشد

قم نيوز : قم نیوز: مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه گفت: آینده سیاسی کشور بسیار حساس است و نامزد ریاست جمهوری یازدهم باید دارای کارنامه عملیاتی باشد.
حجت الاسلام بنایی، نشست فعالان سیاسی اجتماعی ، نوروز92
حجت الاسلام بنایی، نشست فعالان سیاسی اجتماعی ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی در نشست فعالان سیاسی اجتماعی استان قم که در موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم برگزار شد اظهار داشت: انتخابات پیش رو یکی از مهمترین انتخابات تاریخ کشور در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی و ... است

وی تأکید کرد: منطقه و کشور در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته است و انتخابات پیش رو می تواند بسیاری از معادلات دشمنان در رابطه با نظام اسلامی و انقلاب را بر هم زند.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با حضور سلایق گوناگون در انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور گروه های مختلف سیاسی بر طراوت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی می افزاید و ضروری است کسی که پا به این عرصه می گذارد از یک شخصیت ممتاز اجتماعی و سیاسی و عقبه تشکیلاتی برخودار باشد.

وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ تصریح کرد: انتخابات پیش رو بصیرت و هوشیاری بیشتری می طلبد و امیدواریم این دوره با حضور و عظمت همیشگی ملت ایران سپری شود تا آنچه مقدر الهی است در کشور تحقق یابد.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به نقش قم در اتخابات آتی خاطر نشان کرد: قم با توجه به وجود مرجعیت و علمای تشیع کانون توجه تمامی نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود و ما اهالی قم باید به فکر عزت و سربلندی قم باشیم.

مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه ادامه داد: برای پیشرفت روز افزون قم، در این منصب مهم و حیاتی نیازمند فردی کارآزموده و ولایی هستیم که به این شهر تشیع اعتقاد قلبی داشته باشند و اعتقاد داریم در هر دولتی قم باید همچون نگینی در کشور بدرخشد.

وی با اشاره به حضور نامزدهای حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برای اولین بار است که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری جبهه و حزب به طور رسمی وارد شده اند و امیدواریم کشور به سوی هدفمند شدن احزاب و تشکیلات پیش رود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که جریان اصولگرایی با کاندیدای شاخص و واحد وارد جریان و رقابت انتخاباتی شود.


انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdccsiqs.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما