شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب : 13344
آیت الله نوری همدانی:

بیکاری ریشه بسیاری از بلایا است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از بلایا و مشکلات است، گفت: جوانان عزیز هستند و برای سلامت روح باید سلامت بدن مهیا شود.
بیکاری ریشه بسیاری از بلایا است
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان که در محل دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مسئله جوانان یک مسئله مهمی است و در اسلام نیز توجه ویژه ای برای شناخت موقعیت آنها و کشف استعدادهایشان شده است.

وی با بیان اینکه اولین نماینده رسول خدا(ص) از مکه به سوی مدینه یک فرد جوان بود، ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) نیز فرمودند که جوانان بودند که به دلیل نازک بودن دلشان حرف حق را بیشتر پذیرفتند و در مقابل بسیاری از میانسالان با پیام الهی مقابله کرده اند.

توجه به جوانان و رسیدگی به احتیاجاتشان مهم است
استاد برجسته حوزه افزود: توجه به جوانان و رسیدگی به احتیاجاتشان بسیار مهم است، خوب است که کارها در یک‌جا هماهنگ شود، بهتر است برای انجام کار در یک حوزه تمام ابعاد مورد توجه باشد و کارها پراکنده انجام نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برای کسب نتیجه مناسب در کارها باید تمامی ابعاد مورد نظر باشد، گفت: توجه به اشتغال جوانان از مباحث مهم دیگر است، چرا که بیکاری ریشه بسیاری از بلایا و مشکلات است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ازدواج و تربیت اخلاقی بسیار مهم است، گفت: مسئله اول برای وزارت ورزش و جوانان حل مشکلات جوانان و کشف استعدادهای آنان است، همان جوان هایی که در دفاع مقدس بودند همان ها اکنون در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: امروز تمامی روابط در ورزش نقش دارد و عقل سالم نیز در بدن سالم است، بنده با وجود ۸۸ سال سن با انجام ورزش به صورت متناوب بحمدالله هیچ بیماری ندارم و از لحاظ نشاط نیز فرقی با ۴۰ سالگی ندارم.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: ورزش خیلی در سلامت بدن موثر است و باید تلاش شود که این در کل مملکت عمومیت پیدا کند، باید برای سلامت روح، سلامت بدن مهیا شود و ما نیز آماده ایم تا برای گسترش و عمومیت پیدا کردن این مسئله مشارکت کنیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceex8z.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما