شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 13350
لاریجانی در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی:

کشور برای برگزاری انتخابات نیازمند فضای آرام است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور انتخابات مسئله مهمی است گفت: باید فضا برای انتخابات آرام باشد تا مردم دغدغه‌ای ‌نداشته و انتخابات به درستی انجام بگیرد.
کشور برای برگزاری انتخابات نیازمند فضای آرام است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه در مجلس به دنبال حمایت از تولید ملی هستیم گفت: با مصوبات مجلس به دنبال این هستیم تا وضعیت اقتصادی کشور از حالت رکود بیرون بیاید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت اقتصادی کشور دو مشکل عمده دارد که براساس آن در اقتصاد کشور شرایط رکود تورمی دارد که این روی بخش تولید اثر منفی گذاشته است و کارخانجات با ظرفیت پایین کار می‌کنند بنابراین این دو عامل با یکدیگر باعث شده تا مشکلات اقتصادی کشور افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات اقتصادی کشور این است فضای اقتصادی از حالت رکود خارج شود تا تولید راه بیافتد و تورم کاهش پیدا کند.

لاریجانی با بیان اینکه در مجلس به دنبال طرح‌های حمایت از تولید هستیم، تصریح کرد: در بودجه سال جاری کل کشور هم کمیسیون تلفیق به دنبال حمایت از تولید است تا فضا را برای حمایت از بخش‌های کشاورزی، دامداری و صنعتی کشور مهیا کنند تا به اشتغال هم کمک شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه سرمایه‌های سرگردان باید به سمت تولید برود یادآور شد: امیدواریم در بودجه سال جاری گام‌هایی برداشته شود اما متأسفانه تورم هنوز مشکل جدی کشور است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور انتخابات مسئله مهمی است گفت: باید فضا برای انتخابات آرام باشد تا مردم دغدغه‌ای ‌نداشته و انتخابات به درستی انجام بگیرد.

رئیس مجلس با اشاره به دیدار امروز خود با هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: باید تلاش کرد تا افرادی به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه پیدا کنند که وضعیت آبادانی شهرها و روستاها را به درستی تبیین کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbgfb8.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما