شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 13359
مدیرکل انتقال خون عنوان کرد:

سامانه سیار انتقال خون ویژه بخش‌های قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل انتقال خون استان قم گفت:‌ در سال جاری و با همکاری استانداری قم سامانه سیار انتقال خون را برای حضور در بخش‌های استان راه‌اندازی خواهیم کرد.
سامانه سیار انتقال خون ویژه بخش‌های قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی الهی در حاشیه نخستین مراسم پیاده روی خانوادگی در بخش سلفچگان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم حوزه سلامت بحث پیشگیری از بیماری‌ها است، اظهار کرد: در این حوزه تمام دستگاه‌های مسئول باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتقال خون با توجه به اینکه فشارخون بالا یکی از تهدیدات برای اهداکنندگان است با تبلیغات مربوط به اصول زندگی سالم در زمینه پیشگیری از ابتلا به فشار خون آگاهی بخشی می‌کنیم.

مدیرکل انتقال خون استان قم با اشاره به اینکه یکی از جمعیت‌های هدف ما در حوزه انتقال خون، جمعیت مراکز بخش‌ها است، خاطرنشان کرد: در سال جاری و با همکاری استانداری قم سامانه متحرک انتقال خون را برای حضور در بخش‌های استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

الهی با تاکید بر اینکه راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مربوط به فشار خون باید آموزش داده شود، اضافه کرد: ورزش پیاده روی تاثیر مستقیمی در پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های مربوط به فشارخون دارد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcaoen6.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما