شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : 13365
پیریایی:

قم استان پیشتاز در تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه در سال حماسه اقتصادی می‌خواهیم قم را به عنوان استان پیشتاز در عملیاتی کردن شعار سال معرفی کنیم، از فعال سازی 10 گروه تخصصی برای احصاء مسائل حوزه تولید و سرمایه گذاری در قم خبر داد.
کرم رضا پیریایی استاندارقم ، نوروز92
کرم رضا پیریایی استاندارقم ، نوروز92
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه شورای اداری قم که در محضر آیت الله هاشمی شاهرودی برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) گفت: این نشست با دو موضوع همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و مباحث کلان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، اقتصاد را محور مشترک شعار سال‌های اخیر دانست و افزود: این مسئله بیانگر تاکید ویژه ایشان بر موضوع اقتصاد و نقش بارز آن بر توسعه و پیشرفت است.

استاندار قم افزود: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی مسئولان اجرایی استان با قوت در زمینه این دو موضوع کار خواهند کرد.

پیریایی با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای سرعت دهی به روند رشد و توسعه استان قم، انضباط اداری را از نقاط قوت عملکرد سال گذشته استان عنوان و خاطرنشان کرد: برای تأمین امنیت سرمایه گذاری در استان ناگزیر به توجه جدی به این مهم هستیم.

رئیس شورای اداری استان قم با اشاره به قالب‌های طراحی شده برای تحقق شعار حماسه اقتصادی، برنامه ریزی برای برپایی سه همایش بزرگ اقتصادی با هدف معرفی قابلیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در قم را محور این برنامه‌ها اعلام و تصریح کرد: نخستین همایش برگزار شد و خوشبختانه تاکنون از ۱۰۰ پروژه معرفی شده، ۵۲ مورد آن منجر به عقد تفاهم نامه شده است.

وی با بیان اینکه در سال حماسه اقتصادی می‌خواهیم قم را به عنوان استان پیشتاز در عملیاتی کردن شعار سال معرفی کنیم، از فعال سازی ۱۰ گروه تخصصی متشکل از بخش‌های دولتی و خصوصی برای احصاء مسائل حوزه تولید و سرمایه گذاری در قم خبر داد و افزود: با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی ستاد سرمایه گذاری در استان و برگزاری این گونه همایش‌ها به دنبال ایجاد شاکله توانمندی در بحث‌های اقتصادی و تسهیل فرایندهای سرمایه گذاری هستیم.

استاندار قم افزود: به فضل الهی از همه ظرفیت‌های در اختیار دستگاه‌های استان برای تحقق اهداف این دو بخش استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchmxnz.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما