يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 13382
ویژه بزرگداشت حضرت فاطمه(س)؛

اولین سوگواره عکس یاس برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اولین سوگواره عکس یاس از برگزاری این سوگواره در راستای احیای امر اهل بیت(ع) و تعظیم شعائر اسلامی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.
اولین سوگواره عکس یاس برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد حسین فاضل هرندی از برپایی اولین سوگواره عکس یاس خبر داد و گفت: این سوگواره ویژه بزرگداشت حضرت فاطمه(س) و بیان قداست ایام فاطمیه و به نمایش کشیدن مظلومیت ای بانو برپا می شود.

وی با اشاره به محورهای سوگواره عکس یاس اظهار داشت: شرکت کنندگان می‌توانند پیرامون محورهای عزاداری فاطمی (دسته های عزاداری مراجع و تعزیه خوانی و...) – نمایشگاه حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم و تجلی عزاداری فاطمی در محیط شهری اقدام به تهیه عکس برای شرکت در مسابقه، کنند.

دبیر سوگواره عکس یاس ضمن بیان مهلت ارسال آثار گفت: علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه تا یکم اردیبهشت ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره، به آدرس قم -خ صفاییه - مجتمع تجاری زمرد - طبقه سوم شماره ۱۲ ، ارسال کنند.

فاضل هرندی افزود: شرکت در این نمایشگاه برای علاقمندان شرایط خاصی قائل نیست ولی عکس‌های ارسالی باید دارای شرایط شرکت در نمایشگاه را داشته باشند که این شرایط در سایت سوگواره به نشانی www.hadiseghorbat.com/yas ذکر شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان با رجوع به سایت مذکور می توانند فرم شرکت در نمایشگاه را دریافت یا از ادارات و سازمان های معرفی شده و یا نمایشگاه حدیث غربت فرم را دریافت کنند.

دبیر سوگواره عکس یاس با بیان نحوه ارسال آثار گفت: شرکت کنندگان می توانند حداکثر ۱۰ اثر برگزیده خود را از طریق سایت مذکور ارسال و یا به آدرس دفتر دبیرخانه طریق پست کنند ویا حضوری تحویل دهند.

فاضل هرندی با اشاره به جلسه داوری و جوایز آثار برتر گفت: جلسه داوری با قضاوت استاد مجتبی آقایی و مجید ایرانی برگزار و به صاحبان آثار پذیرفته شده، هر نفر، ۵۰ هزار تومان هدیه داده می شود و سه نفر نیز به عنوان رتبه های برتر سوگواره معرفی می شوند، به هرکدام مبلغ هشت میلیون ریال اهدا می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxw9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما