کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسینی خبر داد:

پذیرش 14 هزار طلبه خواهر در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری مهر , 25 فروردين 1392 ساعت 9:10

قم نیوز: معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: سال تحصیلی جدید 14 هزار طلبه جدید در حوزه های علمیه سراسر کشور پذیرش می شود.


به گزارش قم نیوز، سید مهدی حسینی با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: سال جدید در ۳۸۰ مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور پذیرش طلاب انجام می شود.

وی ضمن اشاره به سطوح تحصیلی مدارس علمیه افزود: حوزه های علمیه سراسر کشور امسال در ۲ سطح تحصیلی ۲ و سه پذیرش دارد که ۵۰ مدرسه علمیه در سطح سه و ۳۳۰ مدرسه علمیه در سطح ۲ پذیرش طلبه دارد که بیشترین این پذیرش ها در شهرهای تهران و اصفان است.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: طلاب در رشته های متنوع در دوره های روزانه، حضوری و غیر حضوری در سطح سه وحضوری، تمام وقت و پاره وقت در سطح ۲ به تحصیل می پذیرند.

حسینی با بیان ظرفیت پذیرش در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال ۱۴ هزار نفر در مدارس علمیه خواهران، که ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح ۲ و هزار و ۵۰۰ نفر در سطح سه آغاز به تحصیل می کنند.

وی در پایان با اشاره به نحوه ثبت نام طلبه ها گفت: متقاضیان پذیرش در مدارس علمیه طی سال جدید با مراجعه به سایت WHC.IR اقدام به خرید کارت ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام برای شرکت در آزمون مدارس علمیه کنند دوره دوم پذیرش نیز از ۱۴ اردیبهشت لغایت ۲۴ این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۶/


کد مطلب: 13383

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/13383/پذیرش-14-هزار-طلبه-خواهر-سال-تحصیلی-جدید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir