شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 1345
شهردار قم:

مسئولان زمینه حضور جوانان را در سازمان‌ها فراهم کنند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر ضرورت بهره‌مندی و استفاده از خلاقیت جوانان در مجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: ‌مسئولان زمینه حضور جوانان را در سازمان‌ها فراهم کنند.
مسئولان زمینه حضور جوانان را در سازمان‌ها فراهم کنند
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در نشست هم‌اندیشی شهرداری قم و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با بیان اینکه جوانان باید در زندگی فردی و اجتماعی دارای بصیرت باشند افزود:گروه مشاوران جوان یک سرمایه بزرگ برای شهر هستند که در راستای بهینه کردن مدیریت شهری و بهره‌مندی از خلاقیت‌ها باید تقویت شوند.

وی افزود: گروه مشاوران جوان موتور محرکه هر دستگاه دولتی به شمار می‌آیند که با روحیه‌ خاص جوانی و نوخواهی و تحول‌جویی به بدنه سیستم جان و امید می‌دهند.

شهردار قم خاطرنشان کرد: فضای مدیریتی که امروز در اختیار مدیران شهری قرار گرفته، توسط مردم برای ما فراهم شده است بنابراین ما باید این سرمایه را در اختیار جوانان هم قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت دخیل کردن جوانان در امور مدیریتی، اظهار داشت: جوان‌گرایی باید از شکل شعاری خود خارج شود بلکه با توجه به داشتن روحیه آرمان گرایی و داشتن اطلاعات روز از آنان در راستای پیشبرد امور استفاده کرد.

دلبری با تاکید بر اینکه وقتی افرادی با تخصص در حوزه سازمانی حضور می‌یابند باید فضا را برای آنان مهیا کنیم، خاطر نشان کرد: شهر ما بیش از اینکه به سرمایه مالی احتیاج داشته باشد به سرمایه‌های دانستنی و علمی نیاز دارد.

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد نیز دراین مراسم گفت: افزایش مشارکت عملی جوانان در مدیریت شهری، توانمندسازی و افزایش بهره‌وری در سیستم شهرداری از مهم‌ترین اهداف گروه مشاوران جوان شهرداری است.

سعید قاسمی با اشاره به استراتژی‌های گروه مشاوران جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه جوانان دارای خلاقیت و ایده هستند، حساس سازی آنان در خصوص مدیریت شهری، آشناسازی با مسایل شهری، توانمند و فعال سازی آنان در دستورکار گروه مشاوران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش مدیریت در استفاده از منابع انسانی گفت: باید شرایط را برای حضور جوانان‌ در عرصه های مدیریتی فراهم کرد تا با دانش به روز خود و با ارزیابی مشکلات به طرح ایده بپردازند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.e8zbjh8xn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما