پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : 13471
در فاصله دو هفته به پایان لیگ دوازدهم؛

قرارداد نیمی از بازیکنان صبا پایان یافته است

قم نيوز : قم نیوز: دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم در حالی رو به پایان است که بیشتر بازیکنان این تیم برای فصل آینده با صبا قرارداد ندارند.
قرارداد نیمی از بازیکنان صبا پایان یافته است
به گزارش قم نیوز، تيم فوتبال صبا نهمین فصل حضور خود در تاریخ ۱۲ دوره ای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را در حالی به پایانی می رساند که امسال پنجمین فصل حضور این تیم در لیگ برتر به عنوان نماینده فوتبال استان قم بود.

ليگ‌هاي هفتم و يازدهم بهترين دوران حضور صبا در جام خليج فارس
صبایی ها از لیگ چهارم وارد بالاترین سطح فوتبال باشگاه های ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس شده اند و در این دوران، کسب یک عنوان سومی در لیگ هفتم، یک عنوان چهارمی در لیگ هشتم و دو مقام ششمی در لیگ های هشتم و نهم را می توان به عنوان بهترین رتبه های این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشورمان نام برد.

صبا در چهار فصلی که پیش از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به عنوان نماینده قم در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور یافته است، با فیروز کریمی در لیگ هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور مقام ششم را کسب کرد.

نشستن ۱۱ مربي بر روي نيمكت صبا در ۹ دوره ليگ برتر
این در حالی است که صبای قم در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر کار خود را با مربیگری محمدحسین ضیایی آغاز کرد و با یک مربی اصفهانی به نام رسول کربکندی به پایان رساند تا در این فصل یک بار دیگر رتبه ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهد.

صبای قم در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز یک با دیگر طعم حضور دو سرمربی را بر روی نیمکت خود چشید، ابتدا محمود یاوری ۱۲ هفته هدایت صبایی ها را بر عهده داشت و سپس عبدالله ویسی ۲۲ هفته هدایت این تیم را بر عهده گرفت تا صبا با کسب مکان دهم به کار خود در لیگ دهم فوتبال برتر جام خلیج فارس پایان بدهد.

راهيابي صبا به ليگ قهرمانان آسيا در چهارمين سال حضور در قم
نماینده فوتبال استان قم در لیگ یازدهم تیمی متفاوت بود چون به جوان ترین مربی تاریخ فعالیت خود یعنی عبدالله ویسی اعتماد کرد و این مربی جوان که توان و دانش خود را در لیگ دهم تا حدودی نشان داده بود با آوردن بازیکنان جوان و جویای نام در لیگ یازدهم، صبا را به عنوان یک تیم ناشناخته اما مدعی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور معرفی کرد.

ویسی جوان و با انگیزه در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور با صبای قم چشم ها را خیره کرد و در هر هفته تیمی ناشناخته بود تا اینکه توانست با کنار زدن تیم های بزرگی همچون پرسپولیس و نفت تهران، ذوب آهن، فولاد و ملوان رتبه چهارم لیگ را کسب کرده و به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

دو مربي در راس كادر فني صبا در ليگ دوازدهم
با رفتن عبدالله ویسی از صبای قم در پایان لیگ یازدهم، تیم فوتبال صبای قم در لیگ دوازدهم یک بار دیگر با دو مربی کار کرد، ابتدا یحیی گل محمدی به مدت ۹ هفته در راس کادر فنی صبای قم بود و بعد به پرسپولیس تهران رفت و سپس عبدالصمد مرفاوی به راس کادر فنی صبا آمد و هم اکنون نیز تا دو هفته به پایان لیگ دوازدهم هدایت صبایی ها را بر عهده دارد.

حالا دو هفته به پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس باقی مانده است و این در شرایطی است که نیمی از بازیکنان فعلی صبا برای فصل آینده لیگ برتر که به احتمال فراوان ۱۶ تیمی خواهد بود با این تیم قرار داد ندارند.

پايان قرارداد چهره‌هاي سرشناس صبا در پايان ليگ دوازدهم
بازیکنانی مطرح و نام آشنایی همچون حامد لک، میلاد نوری، اکبر صادقی، مهدی بدرلو، مرتضی کاشی، سهراب بختیاری زاده، بهمن طهماسبی، ایمان رزاقی راد، دیوید ویکروم و چند چهره دیگر جزو بازیکنانی هستند که تا پایان لیگ دوازدهم با صبا قرارداد همکاری دارند و معلوم نیست که صبا تیم فعلی مکان هشتم لیگ دوازدهم برای فصل آینده چه برنامه ای دارد و با کدام سرمربی و کدام بازیکنان گام به مسابقات لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه های برتر کشور می گذارد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfyjdy.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما