يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 13526
در لیگ برتر فوتبال امید کشور؛

صبای قم برای سومین پیروزی از ذوب آهن استقبال می کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی این فصل در دیداری حساس در خانه مقابل یکی از تیم‌های بالانشین لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
صبای قم برای سومین پیروزی از ذوب آهن استقبال می کند
 به گزارش قم نیوز، حریف این هفته صبایی‌ها تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است. در حالی که صبایی‌ها هفته قبل از میهمانی تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با تساوی و کسب یک امتیاز به شهر قم بازگشتند تا باز هم طلسم پیروز نشدن آن‌ها در خانه حریفان برقرار بماند.
 
بعد از بازی هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که امیدهای صبای قم در خانه با تیم فوتبال امید دبیری تبریز بازی داشتند و با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند، حالا به دنبال این هستند که بتوانند در فاصله چهار هفته به پایان لیگ برتر با عبور از سد تیم ذوب آهن در این بازی خانگی، جایگاه خود در جدول را از وضعیت فعلی بهبود ببخشند.
 
امیدهای صبای قم پیش از این در بازی خانگی خود موفق به کسب دو پیروزی شده‌اند در حالی که از بازی‌های بیرون از خانه هنوز طعم پیروزی را نچشیده و حالا امید زیادی دارند که بتوانند با عبور از سد رقبای خود در چهار بازی باقی مانده هفته‌های هجدهم تا بیست و دوم و همچنین دیدار معوقه هفته دوازدهم با نساجی مازندران، از خطر سقوط رهایی یابند.
 
در حال حاضر شرایط حساس تیم فوتبال امید صبای قم در انتهای جدول رده بندی مسابقات این فصل لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور به شکلی است که به این تیم حق باختن یا تساوی در این بازی خانگی را نمی‌دهد و صبایی‌ها محکوم به کسب برتری مقابل میهمان خود هستند.
 
این دیدار صبای قم که از ساعت 16 عصر دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود، قصد دارد با حمایت تماشاگران خود از سد تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان عبور کرده و با سه امتیاز این بازی در حالی که الان 15 امتیازی است به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشد اما تیم ذوب آهن اصفهان نگرانی خاصی از بابت این بازی ندارد و این تیم نه قهرمان می‌شود نه به لیگ دسته اول فوتبال امید کشور سقوط می‌کند.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcg3n9q.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما