دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 13560
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

فقط به شکست ذوب آهن فکر می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: تیم صبا در خانه تنها به شکست ذوب آهن فکر می‌کند و چاره‌ای جز کسب سه امتیاز ندارد.
صبای قم
صبای قم
به گزارش قم نیوز، سید محسن بابامیری تصریح کرد: این هفته‌ها به دلیل اینکه تیم شرایط خوبی در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ندارد، رسانه‌ها بیشتر بر روی تیم دقیق شده‌اند و بالطبع این مسئله به بازیکنان ما استرس و فشار وارد می‌کند.

وی ادامه داد: با این حال در کنار تمرینات متنوعی که سعی می‌کنیم برای روان شدن کار تیم در زمین مسابقه و در مقابل هر یک از حریفان انجام دهیم، بیشتر از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار می‌کنیم تا بلکه از دیدارهای باقی مانده امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: پیش از این بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که تیم ما سزاوار و شایسته قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی نیست، ما امسال تیمی بودیم که می‌توانستیم در زمره تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بگیریم اما با بدشانسی مواجه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما در هفته‌های اخیر خودشان بیشتر انگیزه دارند تا جایگاه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید ارتقاء یابد، آنها حضور در لیگ برتر را برای خود اعتبار و ارزش بزرگی می‌دانند و با تمام تلاش خود برای موفقی تیم تلاش می‌کنند.

بابامیری بیان داشت: اگر نیمی از بازی‌هایی که در این فصل برابر حریفان مساوی کرده‌ایم را می‌بردیم و نیم دیگر را می‌باختیم الان به مراتب وضعیت بهتری در جدول رده بندی داشتیم اما به هر حال هنوز هم نا امید نیستیم و مطمئنم که تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم.

وی در ادامه به بازی حساس هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بین تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود: این بازی شرایط خاص خود را دارد ما در دو بازی گذشته چهار امتیاز گرفته‌ایم و کمی وضعیت خود را در جدول بهتر کرده‌ایم اما باید از این بازی هم سه امتیاز را به طور کامل کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم ابراز کرد: تیم ذوب آهن اصفهان با اینکه در زمره تیم‌های بالای جدول نیست و شانسی برای قهرمانی ندارد اما قعطا تیم خطرناکی است و بازیکنان ما خوب می‌دانند که باید تمام تلاش و همت خود را برای شکست این تیم به کار بگیرند.

صبای قم و ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdce7n8z.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما