سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 13572
در رده سنی نوجوانان:

4 فوتبالیست قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: چهار فوتبالیست قمی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال به اردوی انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان دعوت شدند.
4 فوتبالیست قمی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، کارهای پایه‌ای مستمر و بسیار خوبی که در سال‌های اخیر در فوتبال استان قم انجام شده است علاوه بر اینکه قم را به استانی فعال در توسعه و پیشرفت فوتبال از سنین پایه معرفی کرده، موجب شده تا قم استعدادهای توانایی را نیز به تیم‌های ملی معرفی کند.

طی چند سال اخیر بازیکنان آینده‌داری مانند یاسر کرمی، داود بهادری و سید مجتبی مبینی پور از استعدادهای بسیار خوب فوتبال استان قم بوده‌اند که به تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید دعوت شده و حتی دو نفر آنها یعنی بهادری و کرمی حضور در مسابقات آسیایی را نیز تجربه کرده‌اند.

با حضور باشگاه صبا در سال ۱۳۸۷ در قم و راه‌اندازی فعالیت‌های گسترده تیم‌های پایه این باشگاه در رده‌های سنی مختلف، دیگر باشگاه‌های فوتبال در قم که تا حدودی فعالیت‌های خود را کمرنگ کرده بودند، در مقام رقابت بار دیگر جان گرفته و فعالیت گسترده‌ای را در تربیت نسل آینده و پشتوانه سازی برای سال‌های آتی فوتبال استان قم آغاز کردند.

در گذشته رسم بر این بود که معمولاً مدارس فوتبال در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت کنند، اما در پنج سال اخیر مدارس فوتبال در طول سال فعالیت خود را در زمینه آموزش و تربیت فوتبالیست‌های آینده دار استمرار بخشیده‌اند.

نتیجه این مهم برخورداری باشگاه‌های سازنده فوتبال قم از نیروهای جوان و مستعد و در نهایت برگزاری لیگی پویا در رده سنی نوجوانان در قم است که قم را در فوتبال به هدف مهمتر یعنی نزدیک شدن به سطح اول فوتبال کشور به پیش برده است.

چند سالی است که تیم‌های پایه فوتبال قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، امید و حتی مدارس فوتبال کشور حضور موفق و با برنامه‌تری دارند و فوتبال قم در لیگ‌های برتر نوجوانان و امید باشگاه‌های کشور نیز دارای نمایندگان خوبی شده است.

نتیجه تمام تلاش‌هایی که دست‌اندرکاران فوتبال قم برای رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه انجام می‌دهند، بارها به دعوت شدن چندین فوتبالیست مستعد قمی به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شده است که در جدیدترین دعوت به فراخوانی از چهار فوتبالیست قمی یعنی محمد خیری، حسین حیدری، مصطفی مطهری مقدم و محمد عرفان محمدی‌منش برای حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان می‌توان اشاره کرد که از امروز تا ششم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchimnz.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما