سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : 13573
معاون سپاه قم:

سپاه در انتخابات 92 با چشم تیزبین ‌فتنه‌ها را رصد می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: فتنه‌ها همواره به دنبال تاریکی و ظلمت هستند به همین دلیل سپاه پاسداران با چشم تیزبین خود فتنه‌ها را رصد می‌کند.
رضا فقیهی معاون سپاه قم
رضا فقیهی معاون سپاه قم
به گزارش قم نیوز، رضا فقیهی با اشاره به فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی که به واسطه تلاش سپاه حاصل شده جرأت حمله به ایران را از دشمنان سلب کرده است.

وی افزود: سپاه در سایر عرصه‌های علم و فناوری هم ورود خوبی داشته و نیروهای سه‌گانه سپاه پاسداران هر یک موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه سپاه عرصه اجتماعی زنان را هم فراموش نکرده است گفت: امروز جامعه زنان سپاه قم فعالیت گسترده‌ای داشته و توانسته است خواهران بسیجی را سازماندهی کند.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه سپاه تبعیت از ولی فقیه در راستای شکل‌گیری منویات رهبری و اجرای فرامین فرماندهی کل قواست؛ رهبری نیز بارها از سپاه پاسداران خواسته‌اند تحول و تغییر به سمت پیشرفت را در اولویت قرار دهد.

فقیهی با بیان اینکه پاسداران دارای ویژگی‌هایی چون ارزشی بودن، ولایت‌مدار بودن و شهادت‌طلبی هستند خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که بر اساس فرمایشات رهبری، از دل‌های مومنان و مساجد بر آمده است و به اقتضای نیازهای زمان پیش می‌رود بنابراین در شرایط امروز نیازهای انقلاب و نظام را با دقت مورد توجه قرار می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر گسترش گفتمان ولایت به عنوان یکی از وظایف اساسی سپاه پاسداران گفت: این امر در حوزه بصیرت‌افزایی ویژه انتخابات در دستور کار سپاه قرار دارد و سعی می‌کنیم اصولگرایی را ترویج کنیم؛ در این مسیر اسلام‌گرا بودن گروه‌‌ها، ولایت‌مدار بودن آنها و نیز شور مردمی به عنوان سه اصل اساسی مد نظر قرار دارد.

وی بیان داشت: فتنه‌ها همواره به دنبال تاریکی و ظلمت هستند به همین دلیل سپاه پاسداران با چشم تیزبین خود فتنه‌ها را رصد می‌کند و راه صحیح را به مردم نشان می‌دهد؛ خواسته سپاه از مردم در آستانه انتخابات این است که فرمایشات رهبری را با دقت مورد توجه قرار دهند و معیارهای انتخاب اصلح را از میان گفته‌های ایشان استخراج کنند.

فقیهی با بیان اینکه سپاه پاسداران به هیچ وجه به صورت مصداقی در حمایت از شخص یا گروهی خاص وارد انتخابات نشده و نمی‌شود گفت: تامین امنیت انتخابات در صورت اعلام نیاز نیروی انتظامی یکی از وظایف سپاه بوده و همواره آماده این امر هستیم؛ در زمینه بصیرت‌افزایی کارکنان که رهبری بر شناخت اصولگرایی تاکید داشتند هم اقداماتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcipwaz.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما