يکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 1361
در دیداری تدارکاتی در اردوی کیش؛

صبای قم به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.
صبای قم به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود
به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به سبب در پیش بودن بازی‌های حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همچنین بازی‌هایی همچون جام ولایت و انتخابی جوانان آسیا به خوابی ۲۰ روزه رفته است، این روزها تیم‌های لیگ برتر هر کدام به روش‌های مختلف مشغول آماده کردن خود برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هستند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم به رهبری عبدالله ویسی که تا این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حد یک قهرمان و مدعی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا پیش آمده است، برای برپایی ار دو راهی جزیره کیش شده است.

صبایی‌ها زیر نظر عبدالله ویسی، ناصر بختیاری‌زاده، هوشنگ لوینیان و داریوش اسفندیاری با جدیت خود را برای دیدارهای آتی در لیگ برتر و به خصوص بازی حساس و مهم مقابل تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین لیگ برتر آماده می‌کنند.

از این رو بعد از سه روز تمرینات مختلف تاکتیکی و تکنیکی و همچنین مرور برنامه‌های متنوع در راستای تقویت قوای جسمانی بازیکنان، با توافقاتی که بین مسئولان تیم فوتبال صبای قم و تیم فوتبال سپاهان اصفهان صورت گرفته است، صبا و سپاهان قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند.

گویا تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مدافع دو عنوان قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دو فصل اخیر با نظر زلاتکو کرانچار سرمربی صربستانی خود، راهی جزیره کیش شده است تا همانند صبا در آرامش این جزیره به کارهای آماده سازی خود بپردازد.

صبای قم تیم سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم پنجم این رده بندی تا پایان هفته دوازدهم از دور رفت هستند که در دیداری تدارکاتی روز سه شنبه هفدهم آبان ماه در کیش به مصاف یکدیگر می‌روند.

این در حالی است که صبای قم تا پایان هفته دوازدهم از نیم فصل نخست لیگ یازدهم موفق به کسب ۲۵ امتیاز شده است ولی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۱ امتیاز در کارنامه دارد، ضمن اینکه این دو تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر بازی رو در رو با یکدیگر را برگزار کرده‌اند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته دوم و روز هفدهم مرداد ماه امسال به میزبانی صبای قم و در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند که البته در آن زمان لوکا بوناچیچ کروات به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان حضور داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.eqsa2bq1sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما