جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۵۵
کد مطلب : 13634
امروز صورت گرفت

اعزام کاروان راهیان نور به جبهه‌های غرب از قم

قم نيوز : قم نیوز: نخستین کاروان راهیان نور جبهه‌های غرب از سپاه علی بن ابیطالب (ع) عازم سرزمین‌های نور شد.
اعزام کاروان راهیان نور به جبهه‌های غرب از قم
به گزارش قم نیوز، رضا حافظی در مراسم افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب گفت: هر فردی که در این گونه اردوها شرکت می‌کند بر اساس معرفت و شناختی که دارد یک سری توفیقات نصیبش می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: بین اعزام‌های امروزه و اعزام‌های دفاع مقدس شباهت‌های زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: شور و حال و اشتیاق وصف‌ناپذیر، توجه بیشتر به معنویات، خدمت به سایر رزمندگان در زمان سازماندهی، اعزام و زمان عملیات از مشخصات بارز رزمندگان در دفاع مقدس بود که اکنون همان حالات و روحیات بین افرادی که راهی این سفرها می‌شوند به عینه دیده می‌شود.

حافظی با اشاره به اهمیت سفرهای راهیان نور گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به این سفرها دارند و در جایی فرمودند که من از این حرکتی که انجام می‌شود بسیار خرسندم.

وی گفت: در این سفر بازدید از سه مقطع و نقطه تاریخی حساس پیش‌بینی شده که با مشاهده آنها مظلومیت امام، شهیدان و مردم این کشور و در عین حال اقتدار این نظام درک خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این اردوها طی سه روز از سه جبهه در غرب کشور که شامل مناطقی همچون بازی دراز و مهران که مربوط به عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس هستند و منطقه عملیاتی مرصاد و مناطق پاوه و کردستان که مربوط به فتنه تجزیه کردستان است بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgt39q.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما