جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۲
کد مطلب : 13638
با حضور استاندار قم

دانش‌آموزان نمونه مدارس خیرساز قم تقدیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: دانش‌آموزان نمونه حائز رتبه‌های استانی و کشوری مدارس خیر ساز قم طی مراسمی با حضور استاندار تجلیل شدند.
دانش‌آموزان نمونه مدارس خیرساز قم تقدیر شدند
به گزارش قم نیوز، پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور استاندار قم، حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و خدیجه نیزاری مسئول ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور در دبیرستان حاج محمد ایزدی برگزار شد.

حسن ایزدی فرزند محمد ایزدی یکی از خیران نمونه مدرسه‌ساز استان قم در این مراسم ضمن تشکر از اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: امور خیر در زمینه مدرسه‌سازی بدون تلاش مسئول این اداره محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به آمار مدارس نیمه تمام بیان کرد: ۷ هزار مدرسه نیمه تمام در کشور وجود دارد بنابراین خیران باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته تا با اتمام احداث این مدارس زمینه تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

ایزدی با بیان اینکه مدرسه‌سازی امر نیکی است که احساس لذت‌بخشی را به همراه دارد، افزود: دبیرستان دوران شکوفایی جوانان است که خروجی آن معلوم بوده و همراه با خاطرات خوب است ولی خروجی دانشگاه‌ها نامعلوم است.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز با ساخت بناهای عام‌المنفعه نسل آینده خود را درگیر امور خیریه کرده و دل‌های جوانان جامعه را شاد می‌کنند و میراث جاویدان برای فرزندان باقی می‌گذارند.

کرم رضا پیریایی استاندار قم نیز برگزاری اینگونه مراسم‌ها را نوعی یادآوری عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های خیرخواهانه تأثیر عملی دارد که زبان از وصف آن ناتوان است.

وی بیان کرد: پاداش اخروی این کارهای خداپسندانه به نیت افراد بستگی دارد و ارزش آن بسیار بالاتر از این است که بخواهیم درباره آن سخنرانی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به اهمیت کار خیر در جامعه گفت: خیرین به دنبال این امر هستند که کار خیر در جامعه ترویج پیدا کند.

وی گفت: ۹۵ درصد مدارس ما دارای مسجد است که سبب رشد و تربیت معنوی دانش‌آموزان می‌شود.

در این مراسم از دانش‌آموزان نمونه مدارس خیرساز شامل سارا بختیاری و فاطمه سادات حسینی به عنوان حافظ کل قرآن از دبیرستان حاج محمد ایزدی، ملیحه رضایی رتبه جهانی در رشته نقاشی از هنرستان حضرت زینب کبری، زینب روحانی رتبه اول کشور در رشته نقاشی از دبیرستان امامی و امیر حسین خاتمی رتبه برتر در رشته خوشنویسی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaain6.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما