يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 13673
در جلسه شورای شهر قم عنوان شد:

تاکید شهردار قم بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل شرکتی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل شرکتی و خلع ید پیمانکارانی که از این مسئله تخطی کنند، تأکید کرد.
تاکید شهردار قم بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل شرکتی
به گزارش قم نیوز، شهردار قم که در جلسه امروز شورای شهر قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: موضوع کشتارگاه قم از یک سال گذشته در حال بررسی است و نیروی جدیدی در کشتارگاه قدیم قم، از سال گذشته استخدام نشده است. از سوی دیگر نیروهای اداری این مجموعه نیز به مجموعه ای دیگر منتقل می‌شوند و با تعطیلی کشتارگاه قبلی، کشتارگاه جدید نیز فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی افزود: مکان کشتارگاه فعلی، متعلق به اوقاف است و از قدیم برای کشتارگاه استفاده شده که مذاکره‌ای با اوقاف انجام شده است تا این مکان به یک فضای فرهنگی برای استفاده پرسنل شهرداری و مردم، تبدیل شود.

شهردار کلانشهر قم در رابطه با مشکل پرداخت حقوق پرسنل شرکتی، تصریح کرد: در زمینه پرداخت حقوق در حال حاضر مشکلی نداریم اما شرکت‌ها باید صورت وضعیت خود را ارائه کنند که در ارائه آن تاخیر دارند و حتی شرکتی را نیز به خاطر تاخیر بیش از حد، خلع ید کردیم.

دلبری خاطرنشان کرد: امکان پرداخت علی الحساب نیز وجود ندارد چون مسائل بیمه‌ای به وجود می‌آید و باید صورت وضعیت کامل ارائه شود تا امکان پرداخت باشد.

وی افزود: در هنگام بستن قرارداد، با شرکت‌ها شرط می‌کنیم که باید توان پرداخت حقوق دو ماه پرسنل خود را داشته باشند تا گردش کاری شهرداری، مشکلی برای پرداخت حقوق پرسنل شرکتی ایجاد نکند.

شهردار قم افزود: امروز جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و برخی از موضوعات معطل مانده میان راه و شهرسازی و شهرداری، مورد بررسی قرار گرفت و چند موضوع مورد تصویب قرار گرفت و حل شد که یکی از موضوعات مهم این جلسه، بحث‌های مربوط به شهرک پردیسان قم بود.

در پایان این جلسه، یکی از اعضای شورای شهر، دستور مکتوب شهردار به مسئولان شهرداری برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل شرکتی و اخطار شهردار برای بار آخر در این زمینه را قرائت کرد که با استقبال اعضای شورای شهر روبه‌رو شد.
 
انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcjtmev.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما