دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 13703
استاندار قم:

احداث آرامستان بهشت فاطمیه حاصل اجماع همه مسوولین قم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: احداث آرامستان عظیم بهشت فاطمیه، حاصل جلسات متعدد بحث و بررسی است و تمامی مسوولین قم در احداث این آرامستان اجماع داشتند.
احداث آرامستان بهشت فاطمیه حاصل اجماع همه مسوولین قم است
به گزارش قم نیوز، استاندار قم، کرمرضا پیریایی، در مراسم کلنگ زنی آرامستان بهشت فاطمه با اشاره به اینکه چنین فعالیت هایی حاصل همدلی و همراهی مسوولین در قم است، اظهار کرد: همراهی و همکاری همه مسوولین وقتی با توکل به خداوند متعال و نیت خیر همراه می شود، نتایج در خور توجهی را به بار می آورد.
استاندار قم افزود: باید این تلاش و نیت خیر را اجر نهاد و زیرا نشانه برادری و همدلی است و عامل نزول برکات بیشتری برای شهر و مردم خواهد شد.
پیریایی تصریح کرد: تفاهم و همدلی میان مسوولان در نهایت به سود مردم است و باعث افزایش خدمت رسانی می شود و خداوند به همین دلیل به مسلمانان امر کرده است که متحد باشند.
نماینده عالی دولت در استان قم، با تاکید بر اجماع مسوولین استان قم بر ساخت آرامستان بهشت فاطمیه، افزود: این اجماع حاصل جلسات و بحث و بررسی است و در جلسه شورای معاونین اول که تشکیل دادیم عده ای موافق و عده ای مخالف بودند، ولی به مرور مخالفین، موافق شدند و موافقین با همت بیشتری به انجام این کار خدا پسندانه همت گماردند زیرا مشکلات مردم را حل می کرد.
وی تصریح کرد: این آرامستان آرزوی حجت الاسلام آتش زر بود و بسیار کار خوب و حلالی است زیرا با وجود اینکه امکان آن وجود داشت، در زمان انتخابات این کلنگ زنی صورت نگرفت زیرا نیت ایشان و بقیه مجموعه شورای شهر و شهرداری، خالص بود.
پیریایی همکاری و همیاری بیت مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی را از دیگر کمک های انجام شده به این طرح دانست و اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین سید جواد گلپایگانی نیز که در این مراسم حضور داشتند، زحمات خوبی را کشیدند که شایسته تقدیر و تشکر است و مراجع و علما همواره به قم و جهان تشیع خدمت کرده اند.
استاندار قم با تاکید بر لزوم توجه به شب های قدر به عنوان معدن فیض الهی، افزود: فعالیت های بزرگی مانند این با پشتیبانی و لطف خداوند اتفاق می افتند و تقارن برگزاری این برنامه با شب قدر، برکات بیشتری را برای مردم و خدمتگذاران ایشان به همراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: مسوولین قم همدلی و همراهی خود را همچنان برای خدمت گذاری به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(س) ادامه خواهند داد.
انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcds50f.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما