يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 13709

گذشت ، مسئوليت شناسي و فداکاري جزء فرهنگ پليس است

قم نيوز : قم نیوز: آيت الله "حسيني بوشهري " مدير حوزه هاي علميه در ديدار سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم با وي ، گفت: گذشت ، مسئوليت شناسي و فداکاري جزء فرهنگ پليس است.
دیدار آیت الله بوشهری و سردار مجتبایی
دیدار آیت الله بوشهری و سردار مجتبایی
به گزارش قم نیوز، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه ، ضمن تقدير از عملکرد فرماندهي انتظامي استان در ايام نوروز اظهار داشت: پليس در ايام تعطيلات نوروز با حضور در خيابان ها و راههاي کشور ، مشکلات را تحمل کرده تا ديگران در آرامش باشند .

مدير حوزه هاي علميه در ادامه با اشاره به دو واژه ايثار و استيثار در اسلام ادامه داد: ايثار يعني انسان خود را فدا کند تا ديگران به راه خود ادامه دهند .

وي با بيان اينکه استيثار نقطه مقابل ايثار است افزود: معناي استيثار اين است که کاري بکنيم تا ديگران در خدمت باشند يعني ماندن و از بين رفتن ديگران.

امام جمعه شهر مقدس قم گفت: آن چه در فرهنگ پليس واقعاً مشاهده مي شود، خصوصاً در ايام نوروز ،گذشت ،فداکاري ، مسئوليت شناسي و پرتحرکي است .

وي در ادامه ضمن تقدير از نقش فعال نيروي انتظامي در حضور بموقع و حفظ انتظامات مناطق زلزله زده اظهار داشت: لازم است نسبت به اظهار همدردي پليس با مردم ز لزله زده تشکر کنم ، تقريباً يک کار زبانزدي در منطقه بود ، در عيادت از بيماران در بيمارستان ها به آن ها اطمينان خاطر دادم که با حضور نيروي انتظامي اموالشان حفظ مي شود .
امام جمعه شهر مقدس قم در ادامه ضمن تقدير از زحمات هلال احمر در اين مناطق افزود: مجموعه هلال احمر و ديگر ارگان هاي کشور کمک فراواني کردند ، کمک هاي خوبي از استان قم ارسال شد و حضور به موقع دولت نيز در مناطق زلزله زده براي اقدامات ساخت و ساز خوب بود .
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه در بخش ديگري از سخنان خود بهره گيري از امکانات پيشرفته را در کاهش جرائم موثر دانست و اظهار داشت: بهره گيري از امکانات پيشرفته در نقش پيشگيرانه و در کاهش و مبارزه با انواع و اقسام جرائم موثر است.
مدرس حوزه علميه با بيان اينکه شناسايي مجرم تنها نبايد بعهده نيروي انتظامي باشد بلکه همه مردم بايد حافظ اموال يکديگر باشند افزود: همان طور که انسان حافظ مال و اموال خود است ، نگاهمان نيز نسبت به مال و اموال ديگران بايد به گونه اي باشد که مال و اموال ديگران همان مال و اموال ماست .

در ابتداي اين ديدار نيز سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم ضمن ارائه گزارشي از عملکرد پليس در سال گذشته گفت: در سال ۹۱ جرائم مهم در استان با کاهش قابل توجهي روبرو بوده است .

وي در ادامه با بيان اينکه انسجام عملي خوبي بين ناجا و ديگر دستگاه هاي خدماتي ايجاد شده است ادامه داد: انداختن حمايل تسليت ايام فاطميه و توزيع برگه هاي ارشادي به جاي برگه هاي جريمه از اقدامات خوب پليس استان در ايام نوروز بود که بازتاب خوبي داشت.

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به اقدامات پليس قم در شب چهارشنبه پاياني سال ادامه داد: پلمپ ۱۹ واحد صنفي متخلف در آستانه شب چهارشنبه پاياني سال، از اقدامات پليس استان در سال گذشته بوده است.
سردار "مجتبايي" در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه در ايام نوروز تصادفات حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است اظهار داشت: بهره گيري از دوربين هاي سطح شهر و جاده هاي استان در کشف جرائم و کاهش تصادفات تاثير زيادي داشته است .

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcjhaev.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما