يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 13725

20هزار خواهر بسیجی در جشن میلاد کوثر در قم شرکت می کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسوول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم از شرکت 20 هزار خواهر بسیجی در جشن میلاد کوثر حضرت زهرا(س) در روز 12اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.
لیلا احمدی مسئول جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب
لیلا احمدی مسئول جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب
به گزارش قم نیوز، لیلا حیدریˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های هفته زن در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت پرداخت و گفت: این جشن با حضور خواهران بسیجی و حلقه های صالحین و خانواده های معظم شهدا در شبستان نجمه خاتون حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی افزود: همچنین هفت جشن میلاد کوثر نیز در هفت پایگاه و حوزه مقاومت بسیج ویژه خواهران بسیجی در هفته زن اجرا خواهد شد.

وی، دیدار با علما و مراجع تقلید، سرکشی از خانواده های شهدا، تجلیل از خانواده ۱۲۹ شهیده استان قم، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از وصیت نامه امام راحل و سیره حضرت زهرا(س)، اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی، برگزاری نشست های تخصصی و کارگروه های علمی با موضوع حجاب و عفاف، زندگی ایرانی و اسلامی، سبک زندگی فاطمی(س) را از مهمترین برنامه های اجرایی در سطح پایگاه ها برشمرد.

حیدری با اشاره به برپایی نمایشگاه ها در سطح حوزه های مقاومت بسیج گفت: این نمایشگاه در سه موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تربیت علوی و تحکیم بنیان های خانواده و حجاب و عفاف مناسب با ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و امام راحل برپا می شود.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم افزود: در این نمایشگاه و همچنین در سطح پایگاه ها زندگی شهیده شاخص سال سید طاهره هاشمی به خواهران بسیجی معرفی می شود.

وی پاسخگویی به سوالات شرعی و مذهبی را از دیگر برنامه ها در این هفته برشمرد و گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.aghile.ir پاسخ سوالات خویش را دریافت کنند.

وی، زن حماسه ساز سیاست و اقتصاد، زن عفاف و مسوولیت های اجتماعی، زن تربیت و تحکیم بنیادهای خانواده، زن ایثار و از خودگذشتگی، زن خلاقیت و نوآوری و زن فرهنگ انتظار را از نامگذاری روزهای هفته زن برشمرد.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchmqnz.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما