يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 13756
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شعار اساسی روز قدس امسال باید حمایت از حزب الله باشد

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی از شعارهای جدی واساسی ما در روز قدس، حمایت از حزب الله و اعلام انزجار از اتحادیه اروپاست
شعار اساسی روز قدس امسال باید حمایت از حزب الله باشد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی با اشاره به اقدام زشت اتحادیه اروپا در قرار دادن نام شاخه نظامی حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: حزب الله گروهی است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم تشکیل شده است و بنابراین یک جمع عدالت طلب و طرفدار ارزش‌های انسانی و مدافع اسلام ناب محمدی است.

وی تصریح کرد: اتحادیه اروپا سابقه این گونه حرکت‌های ظالمانه و دفاع از ستمگران را دارد. کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا پرونده سیاه و کثیفی در زمینه ارزش‌های انسانی دارند و همیشه مدافع ستمگران و اشغالگران بوده اند. طبیعتا هر جمعیت و گروهی که بخواهد با تجاوز و اشغالگری‌های صهیونیست‌ها مقابله کند و پی گیر حقوق مسلم مسلمانان و انسان‌های آزاده باشد، با آن گروه و جمعیت مقابله می‌کنند.

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: معنای واقعی این اقدام خصمانه اتحادیه اروپا حمایت از تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی است. کیست که نداند رژیم صهیونیستی در اقسا نقاط جهان دست به ترور می‌زند و پست ترین رژیم تروریستی جهان است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: انشا الله مسلمانان جهان آگاهی لازم را به دست بیاورند تا با خواست خدا و به دست خود جامعه اسلامی، رژیم جعلی و پست صهیونیستی ریشه اش از بین برود.

رجبی با اشاره به وظیفه مسلمانان در شرایط کنونی گفت: وظیفه همه ماست که آنچه در توان داریم در حمایت از حزب الله به کار بگیریم و در اعتراض به این اقدام ننگین، باید تظاهرات گسترده ای در حمایت از حزب الله در فرصته ای مختلفی مانند روز قدس انجام بدهیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: روز قدس بیشترین تناسب را با این جریان دارد وبه همین دلیل باید مسلمانان در روز قدس امسال با حضور گسترده در تظاهرات شرکت کنند و یکی از شعارهای جدی واساسی ما باید حمایت از حزب الله و اعلام انزجار از اتحادیه اروپا باشد.

وی در پایان افزود: باید تلاش کنیم تا سازمان‌ها و مجامع بین المللی این اقدام اتحادیه اروپا را محکوم کنند.
انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdcb0zb8.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما