سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 1386
تنها خرید خارجی در لیگ برتر بسکتبال؛

بازیکن نیجریه‌ای به جهش ترابری قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: طبق قوانین لیگ برتر بسکتبال هر تیم لیگ برتری امسال تنها مجاز به استخدام یک بازیکن خارجی است و به همین خاطر بعد از توافقات به عمل آمده با مسئولان تیم جهش ترابری قم اجیکه آگبو آجا نیجریه‌ای به نماینده قم در لیگ برتر پیوست.
بازیکن نیجریه‌ای به جهش ترابری قم پیوست
به گزارش قم نیوز، در حالی که مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از چهارشنبه این هفته وارد هفته چهارم خود می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در شش مسابقه حساس در شهرهای مختلف کشورمان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، جهش ترابری قم نیز با اعلام جذب یک بازیکن خارجی خبر ساز شد.

در حالی که تمام تیم‌های لیگ برتری امسال مطابق با قوانین سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال تنها می‌توانند یک بازیکن خارجی جذب کنند، بسکتبالیست نیجریه‌ای که دو فصل قبل در تیم پتروشیمی بندر امام حضور داشت و از کشورمان رفته بود، بار دیگر با مذاکراتی که سیدعباس آقاکوچکی سرمربی مطرح تیم بسکتبال جهش ترابری قم با وی داشته است، قصد بازگشت به ایران را کرده و این بار در تیم بسکتبال جهش ترابری قم بازی خواهد کرد.

این در حالی است که اجیکه آگبو آجا نیجریه‌ای قرار است طبق توافقاتی که با مسئولان تیم بسکتبال جهش ترابری قم داشته است، طی چند روز آینده وارد کشورمان شود و مذاکرات خود برای همراهی این تیم در لیگ برتر را نهایی کند.

بدین ترتیب در حالی که دیدارهای هفته چهارم روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود و در بین شش بازی هفته چهارم، یکی از بازی‌های مهم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و طی آن جهش ترابر قم در دیداری خانگی از ساعت ۱۶ پنجشنبه نوزدهم آبان ماه میزبان تیم مطرح ذوب آهن اصفهان خواهد بود، امکان حضور اجیکه آگبو آجا نیجریه‌ای در ترکیب این تیم وجود ندارد.

موضوع حضور اجیکه آگبو آجا نیجریه‌ای در تیم بسکتبال جهش ترابری قم در مسابقات این فصل لیگ برتر در حالی مطرح شد که دو بازیکن مطرح بومی یعنی امیر صباغیان و محمد احمدی که طی یک هفته گذشته به جهش ترابری پیوسته‌اند، در دیدار با ذوب آهن در ترکیب اصلی جهش ترابری قم به میدان خواهند رفت.

امیرحسین تاتاری بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان، ابراهیم رستمی عضو تیم فصل گذشته ب.آ شیراز، امیر سامانی بازیکن فصل پیش تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان، مهدی آقاکوچکی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران، وحید نوروزی بازیکن سال قبل تیم بسکتبال کاسپین قزوین و یاشار شاهمرادی بازیکن سابق تیم بسکتبال توزین الکتریک کاشان دیگر نفرات جدید تیم بسکتبال جهش ترابر قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند.

این در حالی است که در ترکیب تیم بسکتبال جهش ترابر قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور سعید صفر‌پور، شاهرخ علامه، مصطفی حسینی، حسن امینی و مجید نادری از جمله نفرات بومی این تیم به شمار می‌روند.

در ترکیب تیم بسکتبال جهش ترابر قم در مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، رضا شهباز‌نژاد تنها بازیکن غیر‌بومی باقی مانده از تیم فصل گذشته راه و ترابری است که مورد تایید و انتخاب سیدعباس آقاکوچکی سرمربی این تیم واقع شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oevfuqetmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما