دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 13876
صبا در دقیقه 95 راه‌آهن را متوقف کرد

جایگاه هشتمی صبا حفظ شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری خارج از خانه از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر راه آهن شهر ری به تساوی ارزشمند دست یافت و جایگاه خود را در پله هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کرد.
جایگاه هشتمی صبا حفظ شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته شانزدهم از دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس یکشنبه شب پانزدهم اردیبهشت ماه به انجام رسید و طی آن صبا در میهمانی راه آهن شهر ری به یک امتیاز دست یافت.

این بازی در نیمه اول با برتری نسبی صبا به پایان رسید، در شرایطی که در نیمه دوم هم این تیم صبای قم بود که توپ و میدان را بیشتر در کنترل خود گرفته بود اما شاگردان عبدالصمد مرفاوی در نیمه نخست نتوانستند دروازه حریف را باز کنند اما راه آهن شهر ری به گل رسید.

در این دیدار شاگردان علی دایی بازی خوبی از خود ارائه کردند و حتی می‌توانستند صبا را شکست بدهند اما بخت با آنها یار نبود و در نهایت در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافی رقابت نزدیک و نفس گیر در حالی که شرایط بازی کاملا برابر بود، دو تیم یک بر یک مساوی شدند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار علیرضا عباس‌فرد مهاجم سابق صبا، استقلال و پیکان موفق شد از غفلت مدافعان صبای قم به خوبی بهره برد و در محوطه جریمه صبا حامد لک سنگربان این تیم را مغلوب کرده و گل اول تیم فوتبال راه آهن شهر ری را به ثمر برساند.

پنجمین گل سلیمان‌فلاح برای فرار صبا از شکست

اگر چه ۴۵ دقیقه اول با برتری یک بر صفر راه آهن شهر ری به پایان رسید اما در نیمه دوم صبا در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل تساوی را به ثمر رساند تا بدین ترتیب تیم‌های ۴۴ امتیازی جدول لیگ برتر فوتبال با تقسیم امتیاز‌ها ۴۵ امتیازی شوند و این بازی مساوی شود.

صبای قم با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت تا در هفته هفدهم و پایانی از دور برگشت این مسابقات روز بیستم اردیبهشت ماه در قم به مصاف تیم فوتبال مس کرمان برود.

قضاوت این مسابقه برعهده پیروز سیف‌الله پور بود و میلاد سلیمان فلاح توانست پنجمین گل این فصل خود را در مقابل شاگردان علی دایی و راه آهن شهر ری به ثمر رسانده و صبا را در واپسین لحظات از یک باخت حتمی در هفته سی و سوم نجات دهد.

جدال با مس کرمان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال در قم

بازی بعدی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال در قم برگزار می‌شود و تماشاگران فوتبال دوست قمی روز بیستم اردیبهشت ماه جدال صبای قم با مس کرمان در هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال را نظاره خواهند کرد.

صبای قم در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی در حالی با شاگردان لوکا بوناچیچ مسابقه می‌دهد که پیش از این در خانه مقابل حریفان به پنج پیروزی، هشت تساوی و سه باخت دست یافته است.

دیدارهای هفته هفدهم و پایانی دور برگشت لیگ دوازدهم با انجام ۹ بازی همزمان روز جمعه این هفته برگزار می‌شود و طی آن شاگردان صمد مرفاوی در صبای قم از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم از تیم فوتبال مس کرمان پذیرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdcepv8z.jh8xfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما