سه شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 1391
برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی؛

صبا و مس سرچشمه در جام حذفی رقابت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در دومین دیدار خود در جام حذفی فوتبال کشور در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مس سرچشمه کرمان می‌رود.
صبا و مس سرچشمه در جام حذفی رقابت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، این دیدار از مرحله یک هشتم نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز ششم آذر ماه برگزار می‌شود که البته میزبان آن تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان خواهد بود.

مس سرچشمه کرمان روز چهارم آبان ماه در مرحله یک شانزدهم نهایی این دوره از رقابت‌ها در اراک دست به کار بزرگی زد و در دیداری خارج از خانه که در ورزشگاه ۱۵ مرداد اراک برگزار شد، در مصاف با شهرداری این شهر به برتری رسید و حریف صبای قم شد.

برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با برنده دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز دو مدعی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بازی می‌کند.

بعد از مشخص شدن اینکه صبای قم و مس سرچشمه کرمان باید در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر بروند، دیگر قرعه‌کشی برای تعیین میزبان این دیدار انجام نشد زیرا به صورت خودکار از ابتدا نیز مشخص بود که تیم مس سرچشمه کرمان میزبان این دیدار خواهد بود.

دلیل میزبانی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان در دیدار حساس با صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور این است که صبا در مرحله قبل در خانه میزبان تیم پیام مخابرات فارس بود و با برتری مقابل این تیم صعود کرد اما تیم مس سرچشمه کرمان در خارج از خانه میهمان تیم شهرداری اراک بود که با برتری مقابل این تیم به مرحله یک هشتم راه یافت.

بدین ترتیب تیم فوتبال صبای قم بعد از پشت سر گذشتن تیم فوتبال پیام مخابرات فارس در دیداری خانگی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برای صعود به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها باید با تیم مس سرچشمه کرمان در روز ششم آذر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان رقابت کند تا برنده این مسابقه به مرحله یک چهارم نهایی بیست ‌و پنجمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور راه یابد.

مصاف تیم‌های فوتبال صبا قم و مس سرچشمه کرمان در حالی قطعی شد که این دو تیم برای نخستین بار در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر رو به رو خواهند شد در حالی که پیش از این در لیگ برتر یک بار با یکدیگر بازی کرده و برنده آن نیز تیم فوتبال صبای قم بود.

صبای قم در حالی در این مرحله با مس سرچشمه کرمان رو به رو می‌شود که در مرحله یک شانزدهم نهایی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم با گل‌های غلامرضا عنایتی و حمید رضا فرزانه موفق شد تیم پیام مخابرات فارس را با نتیجه دو بر یک شکست دهد، ضمن اینکه مس سرچشمه کرمان کرمان با گل وریا غفوری از سد شهرداری اراک گذشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.1dyiw6dmygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما