پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 13923
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم خبر داد

اعزام بانوان قمی به مسابقات انتخابی تیم ملی ووینام

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام بانوان قمی به پیکارهای ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.
اعزام بانوان قمی به مسابقات انتخابی تیم ملی ووینام
به گزارش قم نیوز، مهدی اردستانی تصریح کرد: بعد از برگزاری پیکارهای ووینام قهرمانی کشور در بخش مردان که از قضا انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۳ نیز محسوب می‌شد، اکنون همین رقابت‌ها در بخش بانوان در راه است.

وی ادامه داد: ووینام از جمله سبک‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی است که با وجود قدمت کوتاه فعالیت این رشته در کشور، قم یکی از استان‌های مستعد و توانمند این رشته به شمار می‌رود و همواره جزو مدال آوران و مدعیان قهرمانی بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: ادعای من در این زمینه را درخشش ووینام کاران قمی در مسابقات اخیر قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی قم برگزار شد و حکم انتخابی تیم ملی را داشت، ثابت می‌کند.

وی اضافه کرد: در جدال برای عضویت در تیم ملی ووینام اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور فرانسه، تمام چهره‌های شاخص ووینام کشور از استان‌های مختلف در قم حضور یافته بودند و در شرایطی که کار برای کسب مدال و قرار گرفتن روی سکو بسیار سخت بود، جوانان غیور و توانمند ووینام قم توانستند با عبور از سد حریفان عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

اردستانی بیان داشت: در این مسابقات که در ۱۱ وزن به مدت سه روز به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، تیم هیئت قم به سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز دست پیدا کرد و قهرمان ایران شد.

وی تصریح کرد: در مجموع باید از تمام همکاران در هیئت ورزش‌های رزمی و همچنین از دوستان بزرگوار در اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های رزمی تشکر کنیم که این تیم سه نفره دست به دست هم دادند تا این رقابت‌ها به شکلی مطلوب در قم برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اظهار داشت: هشت رزمی کار قمی در بخش مردان به تیم ملی ووینام راه یافتند تا خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کنند، رقابت‌هایی که قرار است در تیرماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه به انجام برسد.

وی به حضور بانوان قمی در مسابقات ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها از بیست و سوم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان البرز به انجام می‌رسد و تیم اعزامی قم همانند تیم مردان مدعی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdchxwnz.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما