شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 13966
به همت هیات و کانون خادم الرضا (ع) صورت می گیرد؛

تجلیل از دو چهره معروف به پاسداشت بیش از نیم قرن خادمی خاندان اهل بیت (ع)

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی از حاج حسین محلوجی وحاج علی خورشیدی به پاسداشت بیش از نیم قرن خادمی خاندان اهل بیت (ع) تجلیل می شود
تجلیل از دو چهره معروف به پاسداشت بیش از نیم قرن خادمی خاندان اهل بیت (ع)
به گزارش قم نیوز، حمید ناطقی با اشاره چشم انداز برنامه های هیئتی و مناسبتی امسال اظهارداشت: امسال سعی شده در هر ماه قمری حداقل یک مراسم در یکی از مناسبتهای مذهبی برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری چندین همایش و طرح بزرگ اوقات فراغت نیز پیش بینی شده است بیان داشت: برگزاری جشن ازدواج اعضای هیئت، عزاداری شهادت حضرت زینب(ع) شب شعر مهدوی و اجرای برنامه های مختلف در دهه مهدویت از نمونه فعالیت هیات در سال جاری می باشد.

مسئول هیات و کانون خادم الرضا (ع) از تجلیل دو چهره معروف به پاسداشت بیش از نیم قرن خادمی خاندان اهل بیت (ع) با همکاری شهرداری قم خبرداد و گفت: هیات و کانون خادم الرضا (ع) به منظور تکریم والگو سازی و در راستای معرفی چهره هایی که سالها در شناساندن معارف اهل بیت (ع) فعال بودند نسبت به این امر اقدام نموده است.

وی تصریح کرد: معرفی پیشکسوتانی که سالها عمر خود را صرف خدمت به خاندان اهل بیت (ع) نموده اند به نسل جوان یک امر مهمی می باشد گفت: بدین منطور این هیئت در یک اقدامی جالب و طی مراسمی از حاج حسین محلوجی و حاج علی خورشیدی به پاسداشت بیش از نیم قرن خادمی خاندان اهل بیت (ع) تجلیل خواهد کرد.

وی افزود: در این مراسم که سه شنبه همزمان با شهادت امام هادی (ع) برگزار می شود؛ حجت الاسلام غروی از خطبا مشهور کشور به سخنرانی می پردازد ضمن اینکه مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت (ع) آقایان واعظی – هلالی – بهمنی و رعنایی نیز انجام می شود.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما