شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 14073
در راستای مدیریت قیمت صورت گرفت؛

درج قیمت میوه و تره بار بازارهای تحت پوشش سازمان میادین

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از هماهنگی درج قیمت میوه و تره بار بازارهای تحت پوششش این سازمان در شبکه بازار سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
درج قیمت میوه و تره بار بازارهای تحت پوشش سازمان میادین
به گزارش قم نیوز، حسن قنبری ضمن تأیید این خبر؛ هدف از این اقدام را در راستای مدیریت قیمت و کنترل بازار عرضه میوه و تره بار در استان ذکر کرد.

وی افزود: از زمان تاسیس سازمان میادین میوه و تره بار در سال ۱۳۷۶؛ این اولین بار است که ما وارد مقوله کنترل قیمت در بازار میوه و تره بار خواهیم شد.

قنبری تصریح کرد: در این طرح که از بازار بزرگ مرکزی میوه و تره بار پردیسان آغاز و به تدریج در تمامی بازارهای عرضه میوه و تره بار (ریحان) عملیاتی می شود، روزانه قیمت حداقل ۳۵ نوع میوه موجود در بازار تعیین و به بهره برداران ابلاغ می شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم نظارت دقیق در این طرح جهت دستیابی به نتیجه مطلوب گفت: کارشناسان سازمان به صورت تمام وقت در محل بازار حضور دارند تا به نحوه عرضه میوه و تره بار به طور دقیق نظارت داشته باشند.

وی افزود: به زودی کارگروهی متشکل از سازمان میادین کلانشهر قم، سازمان صنعت,معدن و تجارت و مجمع امور صنفی خدماتی بر امر توزیع میوه با قیمت مصوب نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcex78z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما