يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 14173
مدیرعامل مخابرات قم:

قم صاحب مترواترنت می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قم به عنوان نخستین استان کشور صاحب فناوری مترواترنت می‌شود.
قم صاحب مترواترنت می شود
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد  اظهار کرد: عمده ترین نواقصی که موجب وقفه در طرح مترواترنت شده بود اکنون در شروف حل شدن است و با توجه به سفر روز گذشته وزیر و بازدید ایشان از پروژه قرار شد تا آخر این ماه این فناوری در قم راه اندازی شود.
وی با اشاره به اینکه مترواترنت طرح جامع انتقال داده ها از طریق فیبرنوری است اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح امکان ارائه سرویس های اینترانت، اینترنت و پوینت تو پوینت یا همان نقطه به نقطه روی این شبکه با سرعت بالا امکان پذیر می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در پاسخ به این سئوال که چند سال پیش این فناوری در قم افتتاح اما راه‌اندازی نشد گفت: موانع و مشکلاتی در راه بهره برداری از این پروژه وجود داشت که خوشبختانه با پیگیری هایی از استان صورت گرفت و همچنین عنایت ویژه ای که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته‌اند بسیاری از موانع از سر راه برداشته و تا پایان خرداد ماه آماده بهره برداری می‌شود.
وی همچنین به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و نیازهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در بحث نیازهای انتخاباتی بر طبق سنوات گذشته با ستاد اجرایی انتخابات همکاری کامل داریم و در بحث اطلاعات در هر جایگاه و هر شعبه رأی نیاز بوده مقدمات فراهم شده است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfmydy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما