سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 14191
معاون استاندار قم عنوان کرد:

شرکت 70 هزار رای اولی قمی در انتخابات ریاست جمهوری

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از شرکت 70 هزار رای اولی قمی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
معاون استاندار استان قم
معاون استاندار استان قم
 به گزارش  قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی انصاری با بیان اینکه انتخابات در همه دوره‌ها در نظام اسلامی دارای اهمیت بوده است، اظهار کرد: دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا از یک طرف دشمنان به نتیجه آن چشم دوخته‌اند و از طرف دیگر امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی نامگذاری شده است.
 
وی با تاکید بر حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات اظهار کرد: رسانه ملی حق مطلب را ادا کرده است و رسانه‌های دیگر به خصوص محلی و از جمله رسانه‌های استان نیز باید در راستای تحقق حماسه سیاسی گام‌های جدی‌تری بردارند.
 
معاون استاندار قم رابطه میان مردم و رهبری را محبت آمیز و معنوی دانست و تصریح کرد: رابطه میان مردم و رهبری رابطه معنوی میان امام و امت است و مردم با جان دل سخنان آقا را گوش داده و عمل می‌کنند و شهدا هم براساس اعتقاد شیعه که آنان را زنده می‌‌دانند برای تداوم مسیر انقلاب دعا می‌کنند اما این موضوع نافی رسالت رسانه‌ها برای شوربخشی به انتخابات نیست و رسانه‌ها یکی از اضلاع حماسه سیاسی هستند.
 
وی ادامه داد: اهل قلم، گروه‌های مرجع شناخته شده و ناشناخته و همه مردم برای ایجاد هیجان و حضور پرحجم و همه‌جانبه باید احساس مسئولیت کنند و رسانه‌ها نیز باید حضور پررنگ و در عین حال با رعایت ظرافت‌های فنی در ایجاد هیجان در انتخابات تلاش داشته باشند.
 
عرب انصاری از شرکت 70 هزار رای اولی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری خبر داد و گفت: عده‌ای به علت نداشتن سن قانونی آن هم با فاصله چند روز نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما می‌توان از ظرفیتشان برای شور دادن و ایجاد هیجان در انتخابات استفاده کرد تا آنان نیز احساس غرور و هویت کنند.
 
وی با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای بالاتر از انتخابات در کشور نداریم، تصریح کرد: خلق حماسه نیازمند جهاد، هزینه کردن و تلاش است و مطبوعات باید اصل قضیه باشند.
 
معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: تبلیغ، رساندن پیام و اطلاع‌رسانی تکلیف، وظیفه است و در سنت و سیره ائمه (ع) نیز وجود داشته از این رو رسانه‌های استان در کنار نجابت رسانه‌ای که دارند باید در پیگیری و وصول مطالبات مردم و خودشان جدی باشند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfyydy.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما