سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 14196
استاندار قم در گردهمايي بازرسان انتخابات:

قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به انتخابات 24 خرداد گفت: قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است.
استاندار قم در جمع بازرسان انتخابات
استاندار قم در جمع بازرسان انتخابات
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي استانداري قم، کرمرضا پیریایی در گردهمایی توجیهی- آموزشی بازرسان انتخابات استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: خصيصه انقلابي بودن، ولایت مداری و شور و نشاط انتخاباتي در قم بستر مناسبي را براي حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پيش رو فراهم كرده است.

وي با بيان اين كه مردم قم همواره پيشگام در صحنه هاي مختلف دفاع از نظام و انقلاب بوده اند، به ميزان مشاركت بالاي قم در انتخابات گذشته اشاره و تصريح كرد: مردم قم همانگونه كه در پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان منشأ بیداری اسلامی نقش تاثیر گذار و مهمی داشتند، در انتخابات 24 خرداد نیز به یقین حماسه‌ساز خواهند شد.

استاندار قم با اشاره به اين كه تمام سازو كارهاي لازم براي برگزاري انتخاباتي پرشور و باشكوه در قم فراهم شده است، خاطرنشان کرد: مردم حماسه آفرين قم، به يقين حضوري دشمن شكن و گسترده در پاي صندوق هاي راي خواهند داشت.

پيريايي همچنين به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نظارت در انتخابات، اشاره كرد و عنوان داشت: خوشبختانه فضاي معنوي قم كار را براي مجريان و نظار انتخابات اسان كرده است.

استاندار قم با بيان اين كه برای تحقق حماسه سیاسی باید با وحدت، همدلی و همفکری طوری عمل کنیم که شهر قم در زمینه های کمی و کیفی انتخابات الگو باشد، افزود: به فضل الهي و همت مردم بصير، قم حماسه آفرين، آماده خلق حماسه ديگري است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcai6n6.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما