سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 14202
در رده سنی جوانان:

ترکیب تیم قم در دوچرخه سواری جوانان کشور مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم اعزامی هیئت دوچرخه سواری استان قم به مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شد.
ترکیب تیم قم در دوچرخه سواری جوانان کشور مشخص شد
 به گزارش قم نیوز، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور قرار است روزهای پایانی هفته آینده در شمال کشور برگزار شود و به همین خاطر سه تن از بهترین های حال حاضر دوچرخه سواری قم راهی این مسابقات می شوند.
 
داوران قضاوت کننده در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور رده سنی جوانان کشور در حالی معرفی شدند که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جوانان در مواد پیست، به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان مازندران در شهر رامسر برگزار می‌شود.
 
این در شرایطی است که سه نماینده از هیئت دوچرخه سواری استان قم نیز به این رقابت ها معرفی شده اند که این رکابزنان سعید جانقربان، سعید فریدنیا و محمد عبداللهی هستند و به مربیگری جعفر مدرسی در این دوره از مسابقات در مدت دو روز با دیگر رقبای خود برای کسب عناوین برتر پیکار می کنند.
 
طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری در این دوره از مسابقات، محمود وفایی به عنوان سرپرست فنی، محمدرضا صفاپور سرداور، رضا شیخ الاسلامی انفورماتیک و شمس اله مظاهری، امین نصر و جعفر رنجبران به عنوان داور حضور دارند.
 
تلاش دوچرخه سواران شرکت کننده در حالی از روز بیست و هفتم خرداد ماه در رامسر آغاز می‌شود که مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کورسی و در مواد جاده و سرعت تا بیست و نهم خرداد ماه ادامه خواهد یافت.
 
با برنامه ریزی فدراسیون تیم‌های شرکت کننده برای حضور در این مسابقات حداکثر تا روز دوشنبه بیستم خرداد ماه فرصت داشتند که آمادگی خود را اعلام کنند و بر همین اساس هیئت دوچرخه سواری استان قم نیز نام سه تن از بهترین های این رشته را به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرد.
 
این در حالی است که زمان پذیرش تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان کشور از ساعت 14 تا 17 روز دوشنبه بیست و هفتم خرداد ماه خواهد بود و جلسه فنی سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده نیز روز 19 همان روز به منظور برنامه ریزی برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور دایر خواهد شد.
 
رکابزنان شرکت کننده در این دوره از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در تلاش برای کسب عناوین برتر در مواد دور حذفی، تایم تریل انفرادی، استقامت، سه هزار متر انفرادی و یک کیلومتر تعقیبی با یکدیگر مسابقه خواهند داد در حالی که محل اسکان رکابزنان در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران در کیلومتر پنج چابکسر به رامسر خواهد بود.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcirraz.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما