پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 14253
آیت‌الله حسینی بوشهری:

ملت حضوری شکوهند در انتخابات خواهند داشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای عموم مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: ملت ایران در روز جمعه 24 خرداد برای خلق حماسه‌ای دیگر، گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه خویش، حضوری شکوهمند در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.
آیت الله حسینی بوشهری
آیت الله حسینی بوشهری
 به گزارش قم نیوز، در بیانیه صادر شده از سوی آیت‌الله حسینی بوشهری آمده است: بار دیگر ملت مسلمان و دین‌مدار ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب خویش قرار دارد. همه آحاد ملت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به خصوص در این دوره که با شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و جهان از حساسیت بیشتری برخوردار است، بر اساس نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید (دامت‌برکاتهم) یک تکلیف شرعی است که در تحکیم ارکان نظام اسلامی و مأیوس نمودن دشمنان اسلام و ایران و برای حل مشکلات مردم تأثیر بسزایی دارد.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید ملت بیدار و هشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نکرده و به یاری خداوند متعال در روز جمعه 24 خرداد 1392 برای خلق حماسه‌ای دیگر، گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه خویش، حضوری شکوهمند در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و عزم و قدرت ملت ایران را به نمایش می‌گذارند.
 
در این بیانیه اضافه شده است: روشن است رمز پیروزی انقلاب و تداوم باورهای دینی، اتحاد و همدلی و حضور جدی مردم در صحنه و ولایت‌مداری آن‌ها است. امید آن که در این دوره از انتخابات، شاهد حضور گسترده ملت مسلمان در گستره ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند که امید دشمنان را مبدل به یأس و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس اسلامی از خود به ثبت برسانند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcexw8z.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما