جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 14272
آیت الله هاشمی شاهرودی:

مردم به ندای رهبر انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک می‌گویند

قم نيوز : قم نیوز: عضو خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی پاسخ می‌دهند.
مردم به ندای رهبر انقلاب در خلق حماسه سیاسی لبیک می‌گویند
 به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت طی سخنانی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته و به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ می‌دهند و حماسه سیاسی مد نظر ایشان را خلق می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه همه مردم قانون مدار و پایبند به مقررات نظام هستند تاکید کرد: انشاالله به آن‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به عنوان منتخب ملت برگزیده می‌شوند خداوند توفیق دهد که بتوانند به مردم خدمت کنند.
 
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید خدمات مسئولان و دولت‌های گذشته ادامه یابد بیان کرد: آن‌هایی که انتخاب نمی‌شوند به وظیفه خود عمل کرده‌اند و در ایجاد حماسه که عبادت و خدمت بزرگی به انقلاب، نظام و مردم مشارکت داشتند.
 
وی با اشاره به یاوه گویی‌های استکبار جهانی بیان کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی نشان می‌دهند که همه سخنان آن‌ها دروغ است.
 
آیت الله هاشمی شاهرودی بیان کرد: امیدواریم خداوند خلق این حماسه را از همه قبول کند و از مردم، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این حماسه بزرگ و باز عظمت تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcf00dy.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما