شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 14312
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

سخنان کوبنده رهبری شکستن پوسته دروغین آمریکایی‌ها بود

قم نيوز : قم نیوز: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انتخابات خود آمریکایی‌ها مشکل دارد، خاطرنشان کرد: سخنان کوبنده رهبری شکستن پوسته دروغینی بود که آمریکایی‌ها برای خود ایجاد کرده‌ بودند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه اظهار کرد: مهم‌ترین جلوه انتخابات ریاست جمهوری لبیک گویی به امر ولایت و مشت محکم و جواب قاطع به دشمن بود.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمنان در سال‌های اخیر تهدیدها و تحریم‌های ویژه‌ای را علیه ملت ایران دنبال کردند، تصریح کرد: سعی دشمنان بر این بود تا پیوند میان امت و و ولایت را قطع کرده و یا تضعیف کنند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه امید دشمنان در انتخابات 24 خرداد این بود که مشارکت مردم ضعیف باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی برای نتیجه‌گیری در انتخابات ایران داشتند. 
 
حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمنان می‌خواستند اثرات تحریم‌ها و تهدیدهای خود را بر مردم و نظام در 24 خردادماه مشاهده کنند اضافه کرد: مردم بزرگ و شایسته ایران در انتخابات نشان دادند که به آرمان‌های امام و رهبری پایبند هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود نشان دادند فشارها و تحریم‌ها تاثیری در حرکت راه انقلاب ندارد، خاطرنشان کرد: از خداوند باید شاکر باشیم که ملتی با بصیر داریم که همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب پیشتاز هستند.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید شاکر وجود نعمت ولایت فقیه باشیم تصریح کرد: نعمت ولایت فقیه موجب شد مردم به خوبی در صحنه حضور پیدا کنند. 
 
حاجی صادقی اضافه کرد: مهم این است که تمامی کاندیداها در داخل نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است اما سکاندار نظام ولایت فقیه است، تصریح کرد: هر کدام از کاندیداها که منتخب مردم می‌شود باید قدردان دو نعمت امام و امت باشد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: منتخب مردم باید تلاش خود را صرف خدمت‌گذاری به انقلاب و مردم کند.
 
حاجی صادقی در خصوص جملات کوبنده رهبر معظم انقلاب پس از شرکت در انتخابات مبنی بر اینکه «به درک که آمریکایی‌ها انتخابات ما را قبول ندارند»، گفت: این عبارت ادامه همان عبارتی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
*سخنان رهبری پوسته دروغین آمریکایی‌ها را در هم شکست
 
وی با تاکید بر اینکه برای نظام جمهوری اسلامی ایران قبول داشتن یا نداشتن انتخابات از سوی آمریکایی‌ها مهم نیست، تصریح کرد: مفهوم سخنان رهبری این بود که ملت‌ها بدانند تعیین کننده اصلی آن ها هستند نه آمریکایی‌ها.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه انتخابات خود آمریکایی‌ها مشکل دارد، خاطرنشان کرد: سخنان کوبنده رهبری شکستن پوسته دروغینی بود که آمریکایی‌ها برای خود ایجاد کردند که اگر آنها مسئله‌ای را قبول نداشته باشند آن مسئله دیگر فاقد اعتبار است.   
 
حاجی صادقی تصریح کرد: رهبری با قاطعیت گفتند انقلاب باقی خواهند ماند و راه خود را ادامه خواهد داد.
 
*هدف سپاه در انتخابات محقق شد
 
وی در خصوص اتهام زنی به برخی ارگان‌ها مبنی بر جانبداری از کاندیدای خاص، اظهار کرد: دستور رهبری مبنی بر اینکه ارگان‌ها و دستگاه‌ها از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نداشته باشند با جدیت دنبال شد.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه سپاه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نکرد، افزود: هدف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات حضور پرشور و خلق حماسه سیاسی بود که توسط مردم به خوبی محقق شد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcauen6.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما