يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 14341
برای تمرینات بدنسازی و تاکتیکی تا دوم تیرماه:

صبای قم راهی اردوی آماده‌سازی سرعین شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم امروز به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای خود راهی منطقه خوش آب و هوای سرعین اردبیل شد.
صبای قم راهی اردوی آماده‌سازی سرعین شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود راهی اردوی یک هفته‌ای خود در سرعین اردبیل شد تا از فردا رسماً جدی‌ترین مرحله تمرینات خود را در این منطقه استارت بزند.
 
در این اردوی تدارکاتی که در منطقه خوش آب و هوای سرعین اردبیل برگزار خواهد شد و یک هفته نیز به طول خواهد انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر محمد مایلی‌کهن سرمربی، ناصر بختیاری‌زاده، علیرضا پورمند و نادر فریاد شیران همکاران مایلی‌کهن در صبا به برنامه‌های آماده‌سازی خود خواهند پرداخت تا آماده لیگ جدید شوند.
 
برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در منطقه سرعین استان اردبیل، ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان خواهد بود که با انجام برنامه‌های فشرده بدن‌سازی انجام خواهد پذیرفت.
 
از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در سرعین اردبیل، بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه محک بخورند و به خوبی آماده فصل جدید لیگ برتر شوند و خاطرات خوب لیگ‌های هفتم و یازدهم را تکرار کنند.
 
صبای قم احتمالاً در یکی دیگر از برنامه‌های خود در اردوی اردبیل در مسابقات دوستانه خود در اردوی تدارکاتی منطقه خوش آب و هوای سرعین اردبیل برابر تیم‌های محلی به میدان خواهد رفت تا بتواند از هر نظر آماده و قوی وارد مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شوند لیگی که امسال 16 تیمی خواهد بود.
 
در اردوی صبای قم در اردبیل بازیکنان قدیم و جدید صبای قم حضور خواهند داشت و پنج نفر آنها بازیکنان جدیدی هستند که به صبا آمده‌اند و 9 بازیکن قمی نیز در ترکیب صبا حضور خواهند داشت، ضمن اینکه ممکن است چند بازیکن برای تست نیز به اردوی صبا بروند.
 
اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در سرعین اردبیل در حالی از فردا دوشنبه بیست و هفتم خرداد‌ماه آغاز می‌شود که با تصمیم کادر فنی بازیکنان صبای قم امروز گردهم آمده و راهی اردبیل شدند تا جدی‌ترین مرحله تمرینات آماده ‌سازی تیم را برای حضور قدرتمندانه در لیگ سیزدهم انجام بدهند.
 
محمد مایلی‌کهن این هفته بعد از اینکه قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در سازمان لیگ برتر، حریفان صبای قم در هفته‌های آغاز لیگ برتر را خواهد شناخت تا بر این اساس چند تیم را برای انجام بازی تدارکاتی انتخاب کند.
 
سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌ها، از بیست و یکم تیرماه آغاز می‌شود و صبای قم برای دهمین بار در ادوار 13 دوره‌ای تاریخ بازی‌های لیگ برتر حضور می‌یابد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccs1qs.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما