دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 14353
اول تا سوم تیرماه:

دختران تنیس باز قم براي قهرماني كشور با حریفان رقابت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: تنیس بازان قمی روزهای آغازین تیرماه در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می پردازند.
دختران تنیس باز قم براي قهرماني كشور با حریفان رقابت می‌کنند
 به گزارش قم نیوز، از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان هیئت پینگ پنگ استان خراسان رضوی میزبان مسابقات قهرمانی دختران کشور شده است و مشهد از تقابل دختران تنیس باز مدعی کسب عناوین برتر میزبانی خواهد کرد.
 
بدین ترتیب مسابقات کشوری تنیس روی میز در بخش دختران رده سنی نوجوانان از اول تا سوم تیر ماه سال جاری به میزبانی هيئت تنیس روی میز استان در مشهد برگزار خواهد شد و تیم قم نیز با ترکیبی از دختران آینده دار قمی این رشته در این مسابقات حضور می یابد.
 
این دوره از پیکارها در حالی در جوار بارگاه ملکوتی هشتمین امام شیعیان در مشهد مقدس برگزار می شود که شش نفر برتر این مسابقات با 10 نفر از برگزیدگان مسابقات قبلی به رقابت می پرازند تا از بین آنها برترین ها به تیم ملی راه پیدا کنند.
 
کادر فنی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشورمان نیز بر این رقابت ها نظارت ویژه دارد و در حالی که نزدیک به 80 تا 120 نفر در این مسابقات شرکت خواهند کرد از استان میزبان یعنی خراسان رضوی هشت ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت که مهشید اشتری نابغه تنیس روی میز استان نیز جزء این هشت نفر قرار دارد.
 
نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم با اشاره به اعزام تنیس بازان قمی به این رقابت ها، بیان داشت: استعداد های تنیس روی میز قم در حالی در بخش دختران در حالی در این دوره از مسابقات حضور می یابند که تلاش زیادی انجام داده ایم که این استعدادهای به موقع شناسایی شوند.
 
آزاده مهدوی با بیان اینکه همواره پیگیر بوده ایم که حمایت لازم از چهره های آینده دار تنیس روی میز قم صورت بگیرد، عنوان داشت: هدف این است که تلاش و انگیزه لازم در خود ورزشکاران بوجود بیاید زیرا دختران پینگ پنگ باز قم می توانند حرف های زیادی در سطح کشور برای گفتن داشته باشد.
 
نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم در پایان یاد آور شد: برگزاری مسابقات استانی تنیس روی میز به مناسبت های مختلف یکی از ویژه برنامه های هیئت پینگ پنگ قم در طول سال به شمار می رود و در هر دوره شاهد حضور چهره های مستعدی در این مسابقات هستیم و در جدالی نزدیک و تماشایی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfmmdy.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما