چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 1437
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

مهره‌های کلیدی ذوب آهن را کنترل می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: بازیکنان جهش ترابری قم برای ارائه بازی قابل قبول مقابل ذوب آهن اصفهان آماده‌اند تا بتوانیم حریف را متوقف کنیم.
مهره‌های کلیدی ذوب آهن را کنترل می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، جواد شهره غلامی اظهار کرد: ما در دیدارهای قبلی نیز شایسته باخت مقابل حریفان خود نبودیم اما به دلیل اینکه تیم هنوز برخی کاستی‌ها دارد و بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نشده‌اند، نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: ما در هر سه مسابقه قبل برابر تیم‌های بانک سامان تهران، شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی تهران بازی با وجود اینکه در هر بازی یکی دو مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتیم.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم عنوان کرد: ما تنها نتوانستیم مهره‌های کلیدی آنها را از کار بیاندازیم و با تمرینات بسیار خوبی که طی روزهای اخیر بازیکنان زیر نظر کادر فنی داشته‌اند، آماده‌ایم تا بازیکنان شاخص ذوب آهن را مهار کرده و در این دیدار خانگی در حضور تماشاگران خود با نتیجه ای خوب میدان را ترک کنیم.

وی با اشاره به حساسیت بازی هفته چهارم بین جهش ترابری قم و ذوب آهن اصفهان که قرار است به میزبانی این تیم برگزار شود، بیان کرد: مطمئنا بازی بسیار خوبی خواهد بود و هر دو تیم برای برد به این میدان قدم خواهند گذاشت.

شهره غلامی ادامه داد: تیم جهش ترابری قم نیز این روزها تیم بسیار خوب و یک دستی شده است و بازیکنان ما قطعا با انگیزه در برابر تیم مدعی و قدرتمند ذوب آهن اصفهان حاضر می‌شوند و بازی قوی و منسجمی را برابر حریف به نمایش می‌گذارند.

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم با بیان اینکه ما قبل از این دیدار نقاط ضعف و قوت تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان را شناسایی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما بر اساس این شناخت تمرینات خود در روزهای اخیر را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تأثیرگذار حریف را از زیر نظر داشته‌ایم و قطعا برای مهار آنها برنامه داریم، ولی بازیکنان جهش ترابری قم باید آنقدر خوب بازی کنند که بتوانیم بعد از سه هفته با ارائه بازی بسیار خوب و قابل قبول این دیدار را به پایان برسانیم.

شهره غلامی عنوان کرد: تمام بازیکنان جهش ترابری قم با جان و دل بازی خواهند کرد، تیم ما مانند سال گذشته بازیکن سرشناسی در ترکیب خود ندارد ولی انگیزه بازیکنان به اندازه ای که برنامه خوبی از خود ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جهش ترابری قم در دیدار هفته سوم مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تهران نیز نمایش خوبی داشت، تصریح کرد: لحظه‌ای از تلاش برای کسب نتیجه مقابل دانشگاه آزاد بر نداشتیم ولی نتیجه خوبی برای ما رقم نخورد.

مسابقه تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور رفت مرحله گروهی، از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه نوزدهم آبان ماه در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w9qrak9tupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما