قم نيوز : قم نیوز: حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد با صدور پيامي حضور گسترده و باشكوه مردم درانتخابات رياست جمهوري را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي تبريك گفت.
آیت الله نوری همدانی
آیت الله نوری همدانی
به گزارش قم نیوز، در اين پيام  آمده است: حضور پرشور مردم متعهد ايران اسلامي كه به دعوت حضرتعالي لبيك گفته و حماسه سياسي پرشكوهي ايجاد كردند را به محضر مباركتان تبريك عرض مي كنيم.

وي افزود: از مردم متعهد ايران كه از آغاز انقلاب اسلامي در زير پرچم امام راحل در تمام عرصه ها با حضور ولايتمدارانه خود رشد سياسي خود را نشان دادند و از آن پس نيز در عرصه ولايتمداري در راه نگهداري آرمان هاي اسلامي همواره حضور پر نشاط خود را حفظ كردند و اكنون با ايجاد اين حماسه اتحاد و وحدت خودشان و عظمت اسلام را در برابر دشمنان به نمايش گذاشته را به محضر مباركتان و مردم متعهد ايران كه اين حماسه را با شور و نشاط خلق كردند تبريك گفته و تقدير مي كنيم.

دربخش ديگري از پيام آيت الله نوري همداني آمده است: به جناب حجت الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حسن روحاني رييس جمهور منتخب نيز تبريك گفته و اميدواريم كه إن شاء الله با پيروي از منويات حضرتعالي در عرصه حفظ ارزش هاي اسلامي و رفع مشكلات مردم و ايجاد حماسه اقتصادي موفق باشند و در راه نشان دادن عظمت و اقتدار اسلامي در همه عرصه ها در برابر دشمنان اسلام موفق و باعث سربلندي ايران اسلامي باشد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgxw9q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما