دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 14376
با ارسال نامه‌ای:

رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به روحانی تبریک گفت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ارسال نامه‌ای انتخاب دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.
رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
رئیس دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
 به گزارش قم نیوز، نامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی (دام توفیقه)
 
سلام علیکم و رحمه‌الله
 
خداي بزرگ را سپاسگزاريم كه بار ديگر با عنايت و هدايت خويش برگي زرين را در كتاب افتخارات ايران اسلامي رقم زد و دست آوردی بي‌بديل در راستاي تحكيم پايه‌هاي نظام اسلامي محقق ساخت. خيزش عظيم و حضور بي‌سابقه و مشاركت غرور‌آفرين ملت رشيد و هوشمند ايران اسلامي در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد لبيك ديگري به نداي رهبر معظم و تجديد ميثاق با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي بود.
 
ضمن احترام و تکریم نسبت به تمام نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، اعتماد مردم عزيز و انقلابي ايران به حضرتعالي و پيروزي قاطع شما در رقابتي پرشور را به جنابعالي که از یاران دیرین امام و رهبری هستید، صميمانه تبريك و تهنيت گفته و از خداوند بزرگ مسئلت مي‌كنم توفيقاتتان را در فتح قله‌هاي بلندتر پيشرفت، عزت، عدالت و وحدت و همچنين گسترش اعتدال، اخلاق و خرد ورزی مضاعف سازد.
 
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به عنوان نماد روشنفكري حوزه آمادگي خويش را براي همكاري و دستيابي به اهداف مقدس نظام اسلامي اعلام می دارد و اميدوار است در ظل توجهات حضرت ولي عصر (عج) در خدمت به ملت شريف ايران اسلامي و تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) موفق و مؤيد باشيد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaien6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما