دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 14384
شهردار کلانشهر قم:

شهرداری خدمتگزار جانبازان است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در دیدار با هیات جانبازان استان قم، شهرداری را خدمتگزار و خادم جانبازان دانست.
شهرداری خدمتگزار جانبازان است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با هیات جانبازان استان قم، ضمن تبریک اعیاد شعباینه و حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت: ماه شعبان سراسر نور است و با نور حضور حماسی مردم در روز جمعه، این تشعشع انوار مضاعف می شود و حضور حداکثری و مقتدرانه مردم و حضور حماسی مردم این انقلاب را بیمه کرده است.

وی  در ادامه تصریح کرد: هیچ واژه ای برای تشکر از جانبازان نیست و چه نیکو ولادت حضرت عباس را به عنوان روز جانباز نامگذاری کرده اند. 

شهردار قم گفت: روز جانباز بهانه ای برای یاد کردن از رشادت ها و بزرگواری جانبازان است. در اصل همه ایام و همه ماه ها و همه ساعت ها و ثانیه ها را مدیون ایثارگری جانبازان هستیم. اینکه در سایر ایام سال به دلیل مسائل کاری، بزرگواری و کار بزرگی که برای ما و نسل های آینده انجام داید، از یاد می بریم، عذرخواهی می کنیم .

وی افزود: دموکراسی وآزادی و حماسه ای که امروز در کشور می بینیم، همه به خاطر ایثار شما و خون شهداست و به همین جهت است که با آسایش در اینجا نشسته ایم. ما باید مد نظر داشته باشیم که امروز اگر پشت میز نشسته ایم، به خاطر ایثارگری شماعزیزان بوده است که از جان خود گذشتید. 

دلبری تصریح کرد: هیچ کسی فکر نمی کرد که با این همه تنگناها و سختی ها، مردم این چنین حماسه بیافرینند. دشمن فکر می کرد که با تحریم ها و سختی ها، مردم را نا امید می کند ولی با اشاره رهبری، حضور نزدیک به 80 درصدی در قم و حضور بالا در کشور شکل گرفت.

شهردار قم در ادامه خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب گفته اند که خدمت به جانبازان، خدمت به نبی مکرم اسلام است. 
دلبری با تبریک ولادت حضرت ولی عصر و ولادت حضرت علی اکبر افزود: امیدواریم که بتوانیم پاسدار خون شهدا و شما عزیزان که فرشتگان روی زمین هستید، باشیم.

وی افزود: شهرداری برنامه هایی برای تسهیل حضور جانبازان در خیابان ها و عبور و مرور جانبازان داشته است اما این برنامه ها تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد.

شهردار کلانهشر قم با اشاره به  برنامه تجهیز وسایل ویژه جانبازان، تصریح کرد: برنامه ما این است که تعدادی از تاکسی ها را  به ویژه تاکسی بیسیم را تجهیز کنیم، ولی هنوز از نظر فنی موفق نشده ایم و از کسانی که چنین وسایلی را ساخته اند، درخواست می کنیم که با شهرداری قم و معاونت فرهنگی اجتماعی تماس بگیرند.

عضو شورای کلانشهرهای کشور، خاطرنشان کرد: شوارع را برای جانبازان مناسب سازی می کنیم. اگر جانبازان تماس بگیرند، انجام می دهیم. مساجد و شوارع و کوچه ها و حتی خانه های جانبازان را در صورت نیاز مناسب سازی می کنیم زیرا جانبازان ولی نعمت و بزرگ ما هستند. 

شهردار قم در خاتمه گفت: شما جانبازان نمونه بارز و شاهد عینی خدمت به انقلاب هستید و از جان خود گذشتید تا انقلاب به صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر(عج) تحویل شود و همه ما توفق سربازی حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم. 

در ابتدای این دیدار، سردار هاشمی با اشاره به عملکرد این هیات در 30 سال گذشته، اظهار کرد: هیات جانبازان وصل به ولایت است و ارتباطی به فراز و نشیب دولت ها ندارد. 

وی افزود: این هیات همیشه در جریانات سیاسی حضور داشته است و با همه شخصیت ها ملاقات هایی داشته است ولی از خط ولایت جدا نشده است .

هاشمی تصریح کرد: مفتخر هستیم شهرداری در قم داریم که هم بسیجی است، هم ولایی است و با جانبازان همراه بوده است.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjxtev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما