سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 14415
سوم تیرماه:

کاتاروهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کاهای قمی فعال در بخش کاتا روزهای آغازین خرداد ماه در تلاش برای نشان دادن نبوغ خود در این رشته ورزشی در جریان رقابت‌های کاتا قهرمانی کشور برابر حریفان صف آرایی می کنند.
کاتاروهای قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
 به گزارشقم نیوز، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا به مناسبت سالروز ولادت حضرت قائم(عج) در روز دوشنبه سوم تیر ماه به میزبانی هیئت کاراته استان کرمان برگزار خواهد شد.
 
طبق برنامه فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا در دو بخش تیمی و انفرادی به انجام می رسد و برترین های این رقابت ها شانس دعوت شدن به اردوی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به رقابت های آسیایی را دارند.
 
بدین ترتیب کاتاروهای شرکت کننده در این رقابت ها در بخش کاتای انفرادی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر مسابقه می دهند و در بخش کاتا تیمی نیز در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مصاف هم می روند.
 
اگرچه سابقه کاراته قم در بخش کومیته درخشان تر از بخش کاتا است اما باشگاه های مختلفی در بخش کاتای رشته کاراته در قم فعالیت کرده و به سازندگی و تربیت چهره های نوجوان و جوان مستعد در بخش کاتا می پردازند و امیدوارند که بعد از مسابقات سال گذشته قهرمانی کشور در اراک، در این دوره نیز کاتای قم بتواند از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مدال بگیرد.
 
این در شرایطی است که کاتاروهای شرکت کننده در رقابت های بخش انفرادی کاتای قهرمانی کشور باید در رده های سنی هفت تا 21 سال، بالای 21 سال و همچنین رده سنی پیشکسوتان بالای 35 سال برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 
در رده سنی زیر 13 سال هر دو بخش تیمی و انفرادی تا قبل از رسیدن کاتاروها به فینال کاتای پایه و همچنین در رده سنی 13 تا 18 سال کاتای آزاد و در بخش کاتای تیمی در فینال و رده بندی، باید مدعیان شرکت کننده در این رقابت ها به اجرای بونکای کاتا نیز بپردازند.
 
فدراسیون کاراته برای یک کار خیرخواهانه در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت ها نیز برنامه ریزی کرده است و بر این اساس قرار است از استاد محمد آرین خو پیشکسوت کاراته کشور نیز در جریان این پیکارها به میزبانی هیئت کاراته استان کرمان تجلیل شود.
 
طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون کاراته کشورمان، یوسف گرشاسبی، اکبر دهقان، هوشنگ جان محمدی و محمد محمدخانی برای قضاوت در این دوره از رقابت ها دعوت شده اند، ضمن اینکه تعدادی از داوران بومی استان کرمان نیز کار قضاوت این پیکارها را بر عهده می گیرند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcene8z.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما