چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 14436
رئيس مرکز فرماندهي و کنترل فرماندهي انتظامي استان قم:

بيش از 43 هزار تماس با پليس 110 قم

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "ماشي" رئيس مرکز فرماندهي و کنترل فرماندهي انتظامي استان قم گفت : از ابتداي خرداد ماه سال جاري تاکنون ، بيش از 43 هزار تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 قم برقرار شده است.
بيش از 43 هزار تماس با پليس 110 قم
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، رئيس مرکز فرماندهي و کنترل فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري ، با بيان اينکه مردم استان از ابتداي خرداد ماه سال جاري تاکنون بيش از 43 هزار تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 گرفته اند، اظهار داشت : از اين تعداد تماس ، حدود 20 هزار فقره ، تماس فوريتي بوده است. 

وي بيشترين تماس با پليس 110 قم را مربوط به جرائم و تخلفات راهور عنوان کرد و ادامه داد: از مجموع کل تماس ها حدود 19 هزار تماس نيز توسط کاربران و مشاوران به راهنمايي و ارشاد منجر شده است. 

رئيس مرکز فرماندهي و کنترل فرماندهي انتظامي استان ضمن تأكيد بر حضور به موقع پليس در مقابله با جرائم اظهارداشت: پليس با حضور به موقع خود در انجام ماموريت هاي 110 سبب ارتقاء احساس امنيت در جامعه مي شود. 

سرهنگ "ماشي"در پايان بيان داشت: شهروندان مي توانند هرگونه مزاحمت ، تصادفات و ... را از طريق شماره تماس 110 به اين مركز اعلام ، تا پليس در كمترين زمان به موضوع رسيدگي کند. 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch-knz.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما