کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با نیمه شعبان:

سامانه جدید پیامکی تامین اجتماعی قم راه اندازی شد

1 تير 1392 ساعت 11:20

قم نیوز: همزمان با مبلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی استان قم با شماره 1000142251 راه اندازی شد.


 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم  مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در آئین راه اندازی و آغاز بکار  این سامانه گفت:تعامل با مخاطبان سازمان و آگاهی از نقطه نظرات آنان از اصول اساسی ارائه خدمت در تامین اجتماعی است.

سید مجتبی موسوی افزود:رویکرد سازمان تامین اجتماعی برقراری ارتباط دوسویه و منطقی و بی واسطه با مخاطبان بویژه کارفرمایان و بیمه شدگان است و راه اندازی سامانه پیامکی نیز گامی در تحقق همین ارتباط بی واسطه می باشد.

وی تصریح کرد: سامانه جدید پیامکی اداره کل تامین اجتماعی قم این امکان را دارد که بتوانیم با استفاده از امکانات ویژه آن، با مخاطبان سازمان ارتباطی آسانتر داشته و پیگیر جدی نظرات و درخواست های آنان باشیم.

گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم کلیه مخاطبان اداره کل اعم از کارفرمایان و بیمه شدگان و مستمری بگیران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را به شماره پیامک 1000142251 ارسال کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را دریافت نمایند.

همچنین مخاطبان اداره کل می توانند در صورت تمایل نام و نام خانوادگی خود را جهت ثبت در سیستم اعلام کنند تا اخبار و اطلاعیه های حوزه تامین اجتماعی به موقع به آنان اطلاع رسانی گردد.


انتهای پیام/122


کد مطلب: 14534

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14534/سامانه-جدید-پیامکی-تامین-اجتماعی-قم-راه-اندازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir