يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 14563
مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم:

قمي‌ها براي عزيمت به جمكران از حمل و نقل عمومي استفاده كنند

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از شهروندان قمي خواست تا در ايام نيمه شعبان به علت ورود ميليوني زائران به قم از تردد با وسايل حمل و نقل شخصي براي عزيمت به جمكران خودداري كنند.
قمي‌ها براي عزيمت به جمكران از حمل و نقل عمومي استفاده كنند
به گزارش قم نيوز، علي حاجي‌رضا با اشاره به حضور ميليوني زائران در مسجد مقدس جمكران در ايام نيمه شعبان از شهروندان قمي خواست تا در اين ايام حتي الامكان از تردد به وسيله خودروهاي شخصي در هسته مركزي شهر و به ويژه براي عزیمت به مسجد مقدس جمكران خودداري كنند.

وي با بيان اينكه حجم ورودي وسايل حمل و نقل به قم در اين ايام بسيار سنگين است اظهار داشت: با همكاري شهروندان گرامي مي‌توانيم اين حجم ورود به شهر قم را به خوبي مديريت كنيم تا وقت مردم در ترافيك هدر نرود.

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم همچنين با اشاره به پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته براي جابجايي زائران و همشهريان به مسجد مقدس جمكران گفت:‌ ناوگان اتوبوسراني و تاكسيراني بسيج شده‌اند تا مردم را از نقاط مختلف شهر به سهولت به مسجد جمكران انتقال دهند.

وي يادآور شد: با تمهيدات در نظر گرفته شده كار حمل و نقل مسافران از پاركسوارهاي اطراف رينگ جكمران به مسجد مقدس جمكران و بالعكس توسط سازمان اتوبوسرانی در اين ايام به صورت رايگان انجام مي‌گيرد.

حاجي‌رضا همچنين با اشاره به ضرورت اطلاع‌رساني به زائران مسجد مقدس جمكران در ايام نيمه شعبان اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني شهرداري در نقاط مختلف شهر به وي‍ژه در ورودي‌هاي شهر، مسيرهاي منتهي به جمكران، پاركسوارها و اطراف مسجد مقدس مستقر شده‌اند و نسبت به راهنمايي زائران اقدام مي‌كنند.

وي افزود: با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی شایسته و اطلاع‌رسانی مناسب، اقدام به توزيع بسته‌هاي فرهنگي در بين زائران خواهيم كرد.

مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري كلانشهر قم ابراز داشت: اميدواريم بتوانيم ميزبانان خوبي براي زائران مسجد مقدس جمكران و منتظران ظهور امام عصر(عج) باشيم و خدماتي در خور شأن آن حضرت به زائران ارائه كنيم.


انتهاي پيام/ 122
https://qomnews.ir/vdcipwaz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما