يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 14583
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه:

منتظران باید برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌ریزی کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه گفت: باید در ابعاد مختلف به ترسیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها بپردازیم، زیرا اقتضای جامعه منتظر برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.
منتظران باید برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌ریزی کنند
به گزارش قم نیوز،  حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: توحید و عبادت خدای یگانه در عمل پایه اساسی حکومت مهدوی است.
 
وی خاطرنشان کرد: حکومت مهدوی در همه عرصه‌های فکری، اقتصادی و فرهنگی کاربرد دارد، بنابراین برطرف کردن فقر و جهل از جمله ویژگی‌های این حکومت محسوب می‌شود.
 
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه با اشاره به نهضت انقلاب اسلامی گفت: حرکت امام خمینی(ره) مبتنی بر اهداف حکومت مهدوی بوده و اکنون توسعه و گسترش انقلاب در این حوزه را شاهد هستیم.
 
وی عنوان داشت: حاکمیت توحید از اهداف اساسی انقلاب بوده که لازمه آن نگاه واحد به جهان، انسان و زندگی است.
 
کلباسی خاطرنشان کرد: الگوی جامعه مهدوی از جهات مختلف حائز اهمیت است و هیچگاه نباید تصور کنیم که کار تمام شده و به نقطه پایانی رسیدیم، زیرا معیارهای حکومت اسلامی به اندازه‌ای بزرگ است که قرن‌ها باید در این زمینه کار شود.
 
وی یادآور شد: تفکر جهانی با تفکر منطقه‌ای و محلی متفاوت است، بنابراین حرکت کردن به سوی جهانی شدن به نگاه و ویژگی‌های خاص نیازمند است.
 
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه تأکید کرد: باید در ابعاد مختلف به ترسیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها بپردازیم زیرا اقتضای جامعه منتظر برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف ظهور حضرت ولیعصر(عج) است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaemn6.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما