پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 1461
سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

جهش ترابری بهترین نمایش خود را مقابل ذوب آهن ارائه می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی بسکتبال جهش ترابری قم گفت: جهش ترابری با آمادگی کامل مقابل ذوب‌آهن اصفهان صف آرایی و بهترین بازی خود را ارائه می‌کند.
جهش ترابری بهترین نمایش خود را مقابل ذوب آهن ارائه می‌کند
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی با اشاره به مسابقه تیم بسکتبال جهش ترابری قم مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بازیکنان ما در این دیدار با آمادگی کامل و با انگیزه بالا بازی خواهند کرد تا بتوانیم بازی خوبی را در مقابل بسکتبال دوستان قمی به نمایش بگذاریم.

وی اظهار داشت: بازیکنان جهش ترابری با انجام یک بازی غیرتی و سنجیده قطعا خواهند توانست در مقابل تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان توانایی خود را نشان دهند، هر چند ذوب آهن از تیم‌های بسیار قوی چند سال اخیر لیگ برتر بسکتبال است و شکست دادن این تیم کار آسانی نخواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم ادامه داد: بازیکنان جهش ترابری از ابتدا برای کسب موفقیت در این میدان حاضر خواهند شد و در این راستا با توجه به نوع تمریناتی که در روزهای اخیر پشت سر گذاشته‌ایم، سعی می‌کنیم بازی کم اشتباهی را مقابل حریف خود انجام دهیم.

سرمربی بسکتبال جهش ترابری قم با بیان اینکه حضور دو بازیکن نظیر امیر صباغیان و محمد احمدی تاثیر بسیاری روی عملکرد مثبت تیم خواهد گذاشت، تاکید کرد: سایر بازیکنان نیز در شرایط خوبی به سر می‌برند و با وحدت و همدلی که با یکدیگر دارند، در این دیدار به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند تا مقابل ذوب آهن موفقیت آمیز بازی کنیم.

وی با اشاره به انجام این بازی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، ابراز داشت: فصل گذشته وقتی در قم میزبان ذوب آهن بودیم، حمایت تماشاگران خوب و خونگرم قمی تاثیر زیادی در حرکت رو به جلوی تیم داشت و انگیزه بازیکنان ما را برای کسب پیروزی چند برابر کرد.

آقاکوچکی یاد آور شد: قطعا حضور پر تعداد تماشاگران در دیدار عصر پنجشنبه مقابل ذوب آهن اصفهان می‌تواند موجب دلگرمی بازیکنان جهش ترابری قم شود تا بازیکنان ما با انجام بازی گروهی و هماهنگ، حریف خود را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه جهش ترابری یکی از معدود تیم‌های لیگ برتر است که امسال بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد و نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی رو به رو شده است، عنوان کرد: امسال تیم ما کاملا متحول شده است و متکی به یک بازیکن نیست بلکه با انجام بازی‌های گروهی به دنبال کسب نتایج قابل قبول در لیگ برتر این فصل است.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم اضافه کرد: تیم ما در سه بازی اخیر نیز خوب کار کرده است و با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده ایم مقابل ذوب آهن قطعا خوب بازی خواهیم کرد، ضمن اینکه می‌توانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم‌ و در بازی‌های آینده قوی تر باشیم.

مسابقه جهش ترابری قم و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه نوزدهم آبان ماه در سالن شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.90f2yt0ofa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A
فعلا که بد ترین باخت ممکن را کسب کردید.
بازیکن خارجی هم زود است وقتی بازیها تمام شد بیاورید
خادم
اقاي اقا كوچكي يك دروغگوي چرب زبان بزرگ هستند كه تا پايان فصل به همين نحو مردم را فريب ميدهند