چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 14638
مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد:

ثبت 90 پایان‌نامه با موضوع مهدویت از سوی بانوان طلبه

قم نيوز : قم نیوز: مسئول امور کتابخانه‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تاکنون 90 پایان‌نامه با موضوع مهدوی از سوی بانوان طلبه دفاع و ثبت شده است.
ثبت 90 پایان‌نامه با موضوع مهدویت از سوی بانوان طلبه
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران علی حسنوند گفت: این تعداد پایان‌نامه بین سال‌های 82 تا 91 از سوی بانوان طلبه سراسر کشور دفاع شده و در کتابخانه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات این آثار را در نشانی اینترنتی lib.whc.ir ملاحظه کنند، اظهار داشت: اطلاعات کتابشناختی این پایان‌نامه‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است.

مسئول امور کتابخانه‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: به زودی و با ارتقاء نرم‌افزار مورد استفاده، متن این پایان‌نامه‌ها در این پایگاه اینترنتی به منظور استفاده علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه طلاب خواهر در پایان مقاطع تحصیلی سطح دو(کارشناسی) و سطح سه(کارشناسی ارشد) موظف به ارائه و دفاع از پایان‌نامه هستند، افزود: علاقه‌مندان به استفاده از پایان‌نامه‌های خواهران طلبه می‌توانند به کتابخانه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران واقع در قم، انتهای بلوار امین، کوچه الغدیر یک، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: این آمار مربوط به آثاری است که در کتابخانه مرکزی حوزه‌های علمیه خواهران کشور ثبت شده و نگهداری می‌شود.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcbw0b8.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما