چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 14639
9 تیرماه:

گل‌آرا راهی پیکارهای آسیایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: بوکسور قمی همراه با سایر ملی پوشان کشورمان ایران را به مقصد اردن میزبان برگزاری پیکارهای بوکس قهرمانی آسیا ترک می‌کند.
گل‌آرا راهی پیکارهای آسیایی می‌شود
 به گزارش قم نیوز، بوکسور قمی عضو تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، فروتن گل آرا مشتزن توانمند و البته جوان و با انگیزه‌ای است که نخستین حضور خود در مسابقات آسیایی را تجربه خواهد کرد.
 
این بوکسور توانمند به عنوان نفر نخست و ستاره مسابقات قهرمانی کشور و همچنین به عنوان مشتزن اول پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس در رده سنی بزرگسالان، در وزن منهای 64 کیلوگرم تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های کسب مدال برای تیم کشورمان به شمار می‌رود.
 
اعزام تیم ملی بوکس در حالی صورت می‌گیرد که بوکسورهای اوزان مختلف، تمرینات خود را در روزهای آخر پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به صورت جدی زیر نظر کادر فنی تیم ملی کشورمان انجام می‌دهند.
 
طبق برنامه ریزی مربیان تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی، تیم ملی بوکس دومین مرحله از اردوی آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی اردن در آکادمی ملی دنبال می‌کند تا ملی پوشان بهترین شرایط را برای افتخار آفرینی در مسابقات آسیایی کسب کنند.
 
اردوی تیم ملی بوکس بلافاصله پس از پیکارهای انتخابی آغاز شده و کادر فنی تیم ملی دو مرحله اردوی 21 روزه را برای بوکسورها در نظر گرفته است که اردوی اول در اردیبهشت ماه برگزار شد و پس از یک هفته استراحت مجددا دومین مرحله اردو با کاهش نفرات در برخی اوزان از اوایل خردادماه در جریان است.
 
ملی پوشان بوکس کشورمان در راه حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی اول خود را طبق نظر کادر فنی تیم ملی بر روی کارهای هوازی و بدنسازی متمرکز کردند و در اردوی بعدی کارهای فنی تخصصی و میدانی در دستور کار قرار گرفت.
 
با توجه به برگزاری این اردوها کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان معتقد است که ملی پوشان حاضر در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن، 70  درصد آمادگی خود را بدست آوردند و تا پیش از اعزام، این آمادگی بیشتر می‌شود.
 
بوکسورهای کشورمان روز یکشنبه هفته آینده یعنی نهم تیرماه در اوزان مختلف به رقابت‌های آسیایی اردن اعزام می‌شوند و در حالی با حریفان خود در تلاش برای کسب عناوین برتر و قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم به روی رینگ می‌روند که تیم کشورمان در دوره قبل یک طلا و یک برنز کسب کرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccoeqs.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما